Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20749
Назва: Реклама алкогольних напоїв та здоров’я молоді
Автори: Радченко, Олександр Вікторович
Бібліографічний опис: Радченко О. В. Реклама алкогольних напоїв та здоров’я молоді. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Випуск 64. Серія педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт: Збірник. Чернігів: ЧДПУ, 2009. -№ 64. C. 107-110.
Журнал/збірник: Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка
Випуск/№ : 64 : Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт
Дата публікації: 2009
Дата внесення: 19-вер-2022
Видавництво: Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Країна (код): UA
УДК: 37 037
Теми: спиртні напої
молодь
реклама алкоголю
торгова марка
Діапазон сторінок: 107-110
Короткий огляд (реферат): В статті викладений матеріал про проблему вживання алкогольних напоїв молоддю України. Проведено детальний аналіз реклами спиртних напоїв на телеканалах та в журналах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20749
Перелік літератури: 1. Кандя Ю. „Школярі! Пияки!"// Експрес №35. 2008. С. 11.
2. Концепція загальнодержавної цільової соціальної програми «Здоров'я нації» на 2009-2013 рр- № 731. від 21 .05. 2008. С. 1-5.
3. Климова С. "Алкоголизм: обыденые тиории" // Социальная реальность, 2007. № 2. С. 7-10.
4. Закон України «Про рекламу» №145-VI (145-17) від 18.03.2008. С.3.
5. Радченко О. "Ставлення молоді до вживання спиртних напоїв "// Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. Зб. наук. пр. Том 2. Луцьк, 2008.-213 с.
6. Філановський О. "Ринок горілки - далі нема куди" // Алкоголь і тютюн. 2006. С.4.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFKiZ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
chernihiv.pdf3,88 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.