Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20749
Title: Реклама алкогольних напоїв та здоров’я молоді
Authors: Радченко, Олександр Вікторович
Bibliographic description (Ukraine): Радченко О. В. Реклама алкогольних напоїв та здоров’я молоді. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Випуск 64. Серія педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт: Збірник. Чернігів: ЧДПУ, 2009. -№ 64. C. 107-110.
Journal/Collection: Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка
Issue: 64 : Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт
Issue Date: 2009
Date of entry: 19-Sep-2022
Publisher: Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Country (code): UA
UDC: 37 037
Keywords: спиртні напої
молодь
реклама алкоголю
торгова марка
Page range: 107-110
Abstract: В статті викладений матеріал про проблему вживання алкогольних напоїв молоддю України. Проведено детальний аналіз реклами спиртних напоїв на телеканалах та в журналах.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20749
References (Ukraine): 1. Кандя Ю. „Школярі! Пияки!"// Експрес №35. 2008. С. 11.
2. Концепція загальнодержавної цільової соціальної програми «Здоров'я нації» на 2009-2013 рр- № 731. від 21 .05. 2008. С. 1-5.
3. Климова С. "Алкоголизм: обыденые тиории" // Социальная реальность, 2007. № 2. С. 7-10.
4. Закон України «Про рекламу» №145-VI (145-17) від 18.03.2008. С.3.
5. Радченко О. "Ставлення молоді до вживання спиртних напоїв "// Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. Зб. наук. пр. Том 2. Луцьк, 2008.-213 с.
6. Філановський О. "Ринок горілки - далі нема куди" // Алкоголь і тютюн. 2006. С.4.
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FFKiZ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
chernihiv.pdf3,88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.