Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20728
Title: Маркетингова товарна політика: конспект лекцій
Authors: Лялюк, Алла Миколаївна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Лялюк А. М. Маркетингова товарна політика: конспект лекцій. Луцьк: Вид-во КП ІА «Волиньенергософт», 2022. 104 с.
Issue Date: 2021
Date of entry: 13-Sep-2022
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
UDC: 339.138 (075.8)
Keywords: основи маркетингової товарної політики
конкурентоспроможність товару
якість продукції
життєвий цикл товару
Abstract: У конспекті лекцій розкривається сутність маркетингової товарної політики; якість продукції та методи її оцінювання; конкурентоспроможність товару та її показники; життєвий цикл товару планування розробки нового продукту товару; товарна марка і товарний знак; упаковка в системі планування товару; сутність цілі та завдання брендингу в діяльності ринкового суб’єкта. Рекомендовано студентам 2 курсу галузі знань 07 «Управління та адміністрування», освітньої програми «Маркетинг».
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20728
Content type: Course of lectures
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark_tov_politika.pdf1,07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.