Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20728
Назва: Маркетингова товарна політика: конспект лекцій
Автори: Лялюк, Алла Миколаївна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Лялюк А. М. Маркетингова товарна політика: конспект лекцій. Луцьк: Вид-во КП ІА «Волиньенергософт», 2022. 104 с.
Дата публікації: 2021
Дата внесення: 13-вер-2022
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
УДК: 339.138 (075.8)
Теми: основи маркетингової товарної політики
конкурентоспроможність товару
якість продукції
життєвий цикл товару
Короткий огляд (реферат): У конспекті лекцій розкривається сутність маркетингової товарної політики; якість продукції та методи її оцінювання; конкурентоспроможність товару та її показники; життєвий цикл товару планування розробки нового продукту товару; товарна марка і товарний знак; упаковка в системі планування товару; сутність цілі та завдання брендингу в діяльності ринкового суб’єкта. Рекомендовано студентам 2 курсу галузі знань 07 «Управління та адміністрування», освітньої програми «Маркетинг».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20728
Тип вмісту: Course of lectures
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mark_tov_politika.pdf1,07 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.