Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20636
Назва: Навчання майбутніх учителів фізичної культури анімаційних технологій позакласної роботи: змістовий контент
Автори: Бєлікова, Наталія Олександрівна
Подубінська, Світлана Віталіївна
Рода, Ольга Борисівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Бєлікова Н. О., Подубінська С. В., Рода О.Б. Навчання майбутніх учителів фізичної культури анімаційних технологій позакласної роботи: змістовий контент . Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія № 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). Київ , 2020. Випуск 7К(127)20. C. 32-36.
Журнал/збірник: Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт)
Том: 7К(127)20
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 21-лип-2022
Видавництво: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2789-7586
https://orcid.org/0000-0003-1991-4112
УДК: 378.147:796.071.4
Теми: майбутні учителі фізичної культури
навчання
зміст освіти
навчальні дисципліни
анімація
позакласна робота
Діапазон сторінок: 32-36
Короткий огляд (реферат): У процесі підготовки майбутніх учителів фізичної культури особливо гостро стоїть питання формування у них здатності забезпечувати проведення з учнями активного дозвілля. Напрямком вирішення зазначеного завдання є оновлення програмно-методичного забезпечення їх підготовки до впровадження анімаційних технологій у позакласній роботі. У статті розкрито особливості змісту навчання майбутніх учителів фізичної культури анімаційних технологій позакласної роботи. Успішна реалізація анімаційно-гурткової роботи залежить від вектору побудови освітнього процесу підготовки майбутніх фахівців. Вивчення таких навчальних дисциплін, як «Теорія і методика позакласної та позашкільної роботи», «Професійна майстерність керівника гуртка», «Методика анімаційної роботи» суттєво доповнюють систему навчання майбутніх учителів фізичної культури. Зазначені дисципліни входять до циклу вибіркових і забезпечують формування індивідуальної траєкторії навчання студентів анімаційних технологій гурткової роботи. Їх поетапне вивчення спрямоване на практичне формування у майбутніх учителів фізичної культури досвіду роботи організатора фізкультурно-оздоровчих, спортивно-масових заходів, керівника гуртка та секції; формування готовності до впровадження анімаційних технологій організації активного відпочинку учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20636
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFKiZ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2020_7k.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.