Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20636
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєлікова, Наталія Олександрівна-
dc.contributor.authorПодубінська, Світлана Віталіївна-
dc.contributor.authorРода, Ольга Борисівна-
dc.date.accessioned2022-07-21T11:57:52Z-
dc.date.available2022-07-21T11:57:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБєлікова Н. О., Подубінська С. В., Рода О.Б. Навчання майбутніх учителів фізичної культури анімаційних технологій позакласної роботи: змістовий контент . Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія № 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). Київ , 2020. Випуск 7К(127)20. C. 32-36.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20636-
dc.description.abstractУ процесі підготовки майбутніх учителів фізичної культури особливо гостро стоїть питання формування у них здатності забезпечувати проведення з учнями активного дозвілля. Напрямком вирішення зазначеного завдання є оновлення програмно-методичного забезпечення їх підготовки до впровадження анімаційних технологій у позакласній роботі. У статті розкрито особливості змісту навчання майбутніх учителів фізичної культури анімаційних технологій позакласної роботи. Успішна реалізація анімаційно-гурткової роботи залежить від вектору побудови освітнього процесу підготовки майбутніх фахівців. Вивчення таких навчальних дисциплін, як «Теорія і методика позакласної та позашкільної роботи», «Професійна майстерність керівника гуртка», «Методика анімаційної роботи» суттєво доповнюють систему навчання майбутніх учителів фізичної культури. Зазначені дисципліни входять до циклу вибіркових і забезпечують формування індивідуальної траєкторії навчання студентів анімаційних технологій гурткової роботи. Їх поетапне вивчення спрямоване на практичне формування у майбутніх учителів фізичної культури досвіду роботи організатора фізкультурно-оздоровчих, спортивно-масових заходів, керівника гуртка та секції; формування готовності до впровадження анімаційних технологій організації активного відпочинку учнів.uk_UK
dc.format.extent32-36-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНаціональний педагогічний університет імені М. П. Драгомановаuk_UK
dc.subjectмайбутні учителі фізичної культуриuk_UK
dc.subjectнавчанняuk_UK
dc.subjectзміст освітиuk_UK
dc.subjectнавчальні дисципліниuk_UK
dc.subjectанімаціяuk_UK
dc.subjectпозакласна роботаuk_UK
dc.titleНавчання майбутніх учителів фізичної культури анімаційних технологій позакласної роботи: змістовий контентuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.journalTitleНауковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт)-
dc.citation.volume7К(127)20-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-2789-7586-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-1991-4112-
dc.subject.udc378.147:796.071.4uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFKiZ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2020_7k.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.