Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20630
Назва: Особливості підвищення кваліфікації вчителів фізичної культури в умовах карантинних заходів
Автори: Бєлікова, Наталія Олександрівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Бєлікова, Н. (2020). ОСОБЛИВОСТІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В УМОВАХ КАРАНТИННИХ ЗАХОДІВ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), (3(123), 16-20. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2020.3(123).02
Журнал/збірник: Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт)
Випуск/№ : 3(123)
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 18-лип-2022
Видавництво: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2789-7586
DOI: https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2020.3(123).02
УДК: 378.046.4:796.011.3
Теми: учитель фізичної культури
самоосвіта
підвищення кваліфікації
дистанційне навчання
карантин
інформаційні ресурси
Діапазон сторінок: 16-20
Короткий огляд (реферат): Світова пандемія та примусова самоізоляція стали вагомими чинниками у швидкій перебудові навчання на всіх ланках освіти, і післядипломної зокрема. У статті здійснено аналіз сучасних тенденцій організації процесу підвищення кваліфікації вчителів фізичної культури на основі запровадження технологій дистанційного навчання. Їх самоосвітня діяльність базується на ознайомленні та використанні онлайн-інструментів організації дистанційного навчання. Серед них: інформаційний контент YouTube-каналу «Junior Z» в рамках Всеукраїнського проекту «Фізична культура майбутнього»; проєкт Міністерства цифрової трансформації України «Діджитал-фізкультура для школярів за участі зірок спорту». Приклад організованої форми підвищення кваліфікації вчителів фізичної культури наведено на основі досвіду Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки у сфері післядипломної освіти. Зокрема, схарактеризовано навчально-тематичний план та особливості організації дистанційного курсу підвищення кваліфікації вчителів фізичної культури в умовах карантину. Проводячи дистанційні курси у такий спосіб, моделюється поведінка вчителів, коли їм самим потрібно організовувати дистанційну підтримку навчання учнів у своїх школах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20630
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFKiZ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20200814.pdf360,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.