Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20563| Title: | Сучасні технології навчання в теоретичній підготовці майбутніх учителів фізичної культури |
| Authors: | Бєлікова, Наталія Олександрівна |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Bibliographic description (Ukraine): | Бєлікова Н. О. Сучасні технології навчання в теоретичній підготовці майбутніх учителів фізичної культури . Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2014. № 3. С. 87-94. |
| Journal/Collection: | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології |
| Issue: | 3 |
| Issue Date: | 2014 |
| Date of entry: | 7-Jul-2022 |
| Publisher: | Сум. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка |
| Country (code): | UA |
| ORCID Id: | https://orcid.org/0000-0003-2789-7586 |
| UDC: | 371.134:796.011.2 |
| Keywords: | новітні технології інтерактивні методи професійна підготовка майбутні вчителі фізичної культури |
| Page range: | 87-94 |
| Abstract: | В умовах сучасності актуальною є розробка нових підходів до вдосконалення системи підготовки майбутніх учителів фізичної культури з метою підвищення їх професіоналізму. У роботі наголошено на необхідності системного впровадження нових педагогічних технологій та інтерактивних методів навчання поряд із традиційними для оптимізації навчально-педагогічного процесу. Окреслено основні напрями їх реалізації в теоретичній підготовці майбутніх учителів фізичної культури. Розкрито особливості використання проблемних лекцій, лекцій-дискусій і презентаційних (мультимедійних) лекцій як таких, що створюють умови для прояву активності й самостійності студентів |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20563 |
| Content type: | Article |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FFKiZ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| pednauk_2014_3_14.pdf | 471,5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.