Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20537
Title: Використання інтерактивних технологій навчання на уроках у початковій школі
Authors: Сьомак, Оксана Володимирівна
Ройко, Лариса Леонідівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Сьомак О. В., Ройко Л. Л. Використання інтерактивних технологій навчання на уроках у початковій школі . Математика. Інформаційні технології. Освіта . 2021 .С. 100-105.
Conference/Event: Математика. Інформаційні технології. Освіта
Issue Date: 2021
Date of entry: 4-Jul-2022
Country (code): UA
Place of the edition/event: м.Луцьк
ORCID Id: https://оrсid.оrg/0000-0002-7318-0925
UDC: 373.3.016:812]:001.895
Keywords: інтерактивні технології навчання
інтерактивні завдання
початкова школа
сервіс LearningApps.
Page range: 100-105
Abstract: У статті розглядаються особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи з допомогою інтерактивних технологій та створення інтерактивних завдань на основі шаблонів сервісу LearningApps.
Description: Сьогодні кожен педагог шукає нові ефективні шляхи вдосконалення освітнього процесу, підвищення зацікавленості учнів у навчанні та зростанні їхньої успішності, формування життєвих цінностей, розвитку самостійності, творчості та допитливості. Опрацьовуючи та аналізуючи основні нормативні документи, сучасну педагогічну літературу, стає зрозуміло, що зміни не можливі без застосування на уроках інтерактивних технологій, які ґрунтуються на діалозі, моделюванні ситуації вибору, вільному обміні думками тощо.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20537
References (Ukraine): 1. Використання інтерактивних технологій навчання в професійній підготовці майбутніх учителів: монографія / за ред. H. С. Побірченко, H. С. Баліцька, О. А. Біда. – К.: Наук, світ, 2003. – 284 с.
2. Гончаренко С. Український педагогічний словник / С. Гончаренко. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.
3. Дівакова І. І. Інтерактивні технології навчання у початкових класах / І. І. Дівакова. – Тернопіль: Мандрівець, 2010. – 180 с.
4. Каленюк Л. В. Інтерактивні технології – перспектива розвитку: використання інтерактивних технологій в навчальному процесі початкової школи // Розкажіть онуку. – 2010. – № 5, Вип. 2. – С. 8-30.
5. Побірченко Н., Коберник Г. Інтерактивне навчання в системі освітніх технологій // Початкова школа – 2004. – №10, С. 8 – 10.
6. Пометун О. Інтерактивні технології навчання: теорія і практика / О. Пометун, Л. Пироженко. – К.: Вища школа, 2002. – 136 с.
7. Приходько Л.А., Сьомак О.В. Використання додатків Google для підтримки дистанційного навчання учнів початкової школи / Л.А.Приходько, О.В.Сьомак // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Тенденції та перспективи розвитку освіти, науки та технології в епоху трансформаційних процесів». – Луцьк: Вежа, 2021, С. 207–210.
8. Рубан К.П. Використання навчальних інтерактивних флеш-вправ на уроках у початковій школі / К.П. Рубан // Комп’ютер у школі та сім’ї: наук.-метод. журн. – 2014. – №3, С.38-41
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FITM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
siomak_roiko.pdf557,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.