Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20537
Назва: Використання інтерактивних технологій навчання на уроках у початковій школі
Автори: Сьомак, Оксана Володимирівна
Ройко, Лариса Леонідівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Сьомак О. В., Ройко Л. Л. Використання інтерактивних технологій навчання на уроках у початковій школі . Математика. Інформаційні технології. Освіта . 2021 .С. 100-105.
Конференція/захід: Математика. Інформаційні технології. Освіта
Дата публікації: 2021
Дата внесення: 4-лип-2022
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: м.Луцьк
Ідентифікатор ORCID: https://оrсid.оrg/0000-0002-7318-0925
УДК: 373.3.016:812]:001.895
Теми: інтерактивні технології навчання
інтерактивні завдання
початкова школа
сервіс LearningApps.
Діапазон сторінок: 100-105
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи з допомогою інтерактивних технологій та створення інтерактивних завдань на основі шаблонів сервісу LearningApps.
Опис: Сьогодні кожен педагог шукає нові ефективні шляхи вдосконалення освітнього процесу, підвищення зацікавленості учнів у навчанні та зростанні їхньої успішності, формування життєвих цінностей, розвитку самостійності, творчості та допитливості. Опрацьовуючи та аналізуючи основні нормативні документи, сучасну педагогічну літературу, стає зрозуміло, що зміни не можливі без застосування на уроках інтерактивних технологій, які ґрунтуються на діалозі, моделюванні ситуації вибору, вільному обміні думками тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20537
Перелік літератури: 1. Використання інтерактивних технологій навчання в професійній підготовці майбутніх учителів: монографія / за ред. H. С. Побірченко, H. С. Баліцька, О. А. Біда. – К.: Наук, світ, 2003. – 284 с.
2. Гончаренко С. Український педагогічний словник / С. Гончаренко. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.
3. Дівакова І. І. Інтерактивні технології навчання у початкових класах / І. І. Дівакова. – Тернопіль: Мандрівець, 2010. – 180 с.
4. Каленюк Л. В. Інтерактивні технології – перспектива розвитку: використання інтерактивних технологій в навчальному процесі початкової школи // Розкажіть онуку. – 2010. – № 5, Вип. 2. – С. 8-30.
5. Побірченко Н., Коберник Г. Інтерактивне навчання в системі освітніх технологій // Початкова школа – 2004. – №10, С. 8 – 10.
6. Пометун О. Інтерактивні технології навчання: теорія і практика / О. Пометун, Л. Пироженко. – К.: Вища школа, 2002. – 136 с.
7. Приходько Л.А., Сьомак О.В. Використання додатків Google для підтримки дистанційного навчання учнів початкової школи / Л.А.Приходько, О.В.Сьомак // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Тенденції та перспективи розвитку освіти, науки та технології в епоху трансформаційних процесів». – Луцьк: Вежа, 2021, С. 207–210.
8. Рубан К.П. Використання навчальних інтерактивних флеш-вправ на уроках у початковій школі / К.П. Рубан // Комп’ютер у школі та сім’ї: наук.-метод. журн. – 2014. – №3, С.38-41
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
siomak_roiko.pdf557,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.