Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20457| Title: | Дистанційні форми роботи закладу дошкільної освіти |
| Authors: | Ємчик, Олександра Григорівна |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Bibliographic description (Ukraine): | Ємчик О.Г. Дистанційні форми роботи закладу дошкільної освіти. Актуальні питання гуманітарних наук. Дрогобич, 2020. Вип. 34. Том 1. С. 265–269. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863/34-1-42 |
| Journal/Collection: | Актуальні питання гуманітарних наук |
| Issue: | 34 |
| Volume: | 1 |
| Issue Date: | 2020 |
| Date of entry: | 14-Jun-2022 |
| Publisher: | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка |
| Country (code): | UA |
| ORCID Id: | https://orcid.org/0000-0003-0261-8595 |
| DOI: | https://doi.org/10.24919/2308-4863/34-1-42 |
| UDC: | 373.2.016 |
| Keywords: | дистанційна освіта дистанційне навчання дистанційна форма освіти дітей дошкільного віку |
| Page range: | 265–269 |
| Abstract: | Статтю присвячено дослідженню особливостей впровадження форми дистанційного навчання у освітній простір закладів дошкільної освіти. Узагальнено основні шляхи ефективного здійснення освітньої діяльності на початковому етапі освітньої системи: забезпечення очного навчання, що здійснюється у процесі безпосередньої взаємодії учасників освітнього процесу в реальних умовах та в реальному часі у спеціально створеному освітньому середовищі; організація дистанційної освіти, що передбачає різні варіанти взаємодії учасників освітнього процесу, які знаходяться на певній відстані один від одного, віддалений освітній процес; забезпечення змішаної форми освітньої діяльності, яка передбачає поєднання реальної безпосередньої взаємодії учасників освітнього процесу із дистанційними технологіями. Виокремлено організаційно-педагогічні умови використання дистанційної форми освіти закладом дошкільної освіти у роботі з дітьми дошкільного віку: забезпечення змішаної форми організації освітнього процесу; спеціально організоване освітнє інформаційне мережеве середовище закладу дошкільної освіти, забезпечене необхідними методичними матеріалами, електронними посібниками, електронними дидактичними іграми, рекомендаціями, розробленими відповідно до вимог освітнього процесу з дітьми дошкільного віку; врахування вікових та індивідуальних особливостей дітей, готовності до дистанційного сприйняття знань, самостійного здійснення практичної та ігрової діяльності; матеріально-технічне забезпечення як педагогічного колективу закладу дошкільної освіти так і вихованців; залучення батьків до формування та розвитку цифрової компетентності та елементарної комп’ютерної грамотності, їх просвітницька діяльність та контроль за реалізацією в родині програмних завдань відповідно до віку дитини; професійна підготовка вихователів закладів дошкільної освіти до використання технологій дистанційної освіти у роботі з дітьми дошкільного віку, яка передбачає також можливість для підвищення кваліфікації та удосконалення володінням таких технологій у процесі безпосередньої педагогічної діяльності, пов’язане з постійним технічним прогресом галузі цифрової та комп’ютерної техніки. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20457 |
| Content type: | Article |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FP) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| dyst_formy.pdf | 410,86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.