Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20457
Назва: Дистанційні форми роботи закладу дошкільної освіти
Автори: Ємчик, Олександра Григорівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Ємчик О.Г. Дистанційні форми роботи закладу дошкільної освіти. Актуальні питання гуманітарних наук. Дрогобич, 2020. Вип. 34. Том 1. С. 265–269. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863/34-1-42
Журнал/збірник: Актуальні питання гуманітарних наук
Випуск/№ : 34
Том: 1
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 14-чер-2022
Видавництво: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0261-8595
DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863/34-1-42
УДК: 373.2.016
Теми: дистанційна освіта
дистанційне навчання
дистанційна форма освіти дітей дошкільного віку
Діапазон сторінок: 265–269
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню особливостей впровадження форми дистанційного навчання у освітній простір закладів дошкільної освіти. Узагальнено основні шляхи ефективного здійснення освітньої діяльності на початковому етапі освітньої системи: забезпечення очного навчання, що здійснюється у процесі безпосередньої взаємодії учасників освітнього процесу в реальних умовах та в реальному часі у спеціально створеному освітньому середовищі; організація дистанційної освіти, що передбачає різні варіанти взаємодії учасників освітнього процесу, які знаходяться на певній відстані один від одного, віддалений освітній процес; забезпечення змішаної форми освітньої діяльності, яка передбачає поєднання реальної безпосередньої взаємодії учасників освітнього процесу із дистанційними технологіями. Виокремлено організаційно-педагогічні умови використання дистанційної форми освіти закладом дошкільної освіти у роботі з дітьми дошкільного віку: забезпечення змішаної форми організації освітнього процесу; спеціально організоване освітнє інформаційне мережеве середовище закладу дошкільної освіти, забезпечене необхідними методичними матеріалами, електронними посібниками, електронними дидактичними іграми, рекомендаціями, розробленими відповідно до вимог освітнього процесу з дітьми дошкільного віку; врахування вікових та індивідуальних особливостей дітей, готовності до дистанційного сприйняття знань, самостійного здійснення практичної та ігрової діяльності; матеріально-технічне забезпечення як педагогічного колективу закладу дошкільної освіти так і вихованців; залучення батьків до формування та розвитку цифрової компетентності та елементарної комп’ютерної грамотності, їх просвітницька діяльність та контроль за реалізацією в родині програмних завдань відповідно до віку дитини; професійна підготовка вихователів закладів дошкільної освіти до використання технологій дистанційної освіти у роботі з дітьми дошкільного віку, яка передбачає також можливість для підвищення кваліфікації та удосконалення володінням таких технологій у процесі безпосередньої педагогічної діяльності, пов’язане з постійним технічним прогресом галузі цифрової та комп’ютерної техніки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20457
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyst_formy.pdf410,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.