Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20456
Назва: Електронні дидактичні ігри як ефективний засіб ознайомлення дітей дошкільного віку з множинами
Автори: Ємчик, Олександра Григорівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Ємчик О. Г. Електронні дидактичні ігри як ефективний засіб ознайомлення дітей дошкільного віку з множинами. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2020. Вип. 29., Т. 2. С. 203–206. DOI: https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2020/29-2.40
Журнал/збірник: Інноваційна педагогіка
Випуск/№ : 29
Том: 2
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 14-чер-2022
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0261-8595
DOI: https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2020/29-2.40
УДК: 373.2.016:511-028.42:004
Теми: логіко-математична компетентність дітей дошкільного віку
поняття множини
дидактичні ігри
електронні дидактичні ігри
Діапазон сторінок: 203–206
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено узагальненню теоретичних основ використання електронних дидактичних ігор у контексті формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку, та їх ознайомлення з множинами зокрема. Констатовано необхідність вивчення та створення електронного дидактичного матеріалу, використання якого спрямоване на оволодіння логіко-математичною компетентністю дітьми дошкільного віку. У зв’язку із визначенням поняття множини одним із основних в математиці, формування початкових уявлень у дітей про множину та її властивості визначено основоположним напрямом в елементарній математичній освіті. Електронні дидактичні ігри визначено як один з методів активного навчання, вид навчальних занять, що відрізняються наявністю правил, фіксованої структури ігрової діяльності та системи оцінювання, організованих у вигляді навчальних ігор з використанням інформаційно-технічних засобів. Схарактеризовано такі види дидактичних, у тому числі електронних, ігор з множинами: на виявлення властивостей та ознак предметів і об’єктів; на оволодіння дітьми операціями/методами порівняння, класифікації, узагальнення, серіації, аналізу, синтезу; на оволодіння логічними діями і розумовими операціями в ігровій діяльності (накладання, прикладання, порівняння). Узагальнено, що використання електронних дидактичних ігор буде ефективним при дотриманні таких вимог: надання дитині максимальної свободи; націлення на обстеження предметів, об’єктів, людей, що з’являються на екрані персонального комп’ютера чи планшета; збагачення сенсорного досвіду відчуттів і сприймань дитини; насичення запланованої діяльності елементами несподіваності, варіативності, під час добору навчальних та ігрових програм; орієнтування на індивідуальний життєвий досвід дитини; можливість досліджувати, експериментувати тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20456
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43.pdf159,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.