Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20456
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄмчик, Олександра Григорівна-
dc.date.accessioned2022-06-14T08:24:41Z-
dc.date.available2022-06-14T08:24:41Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЄмчик О. Г. Електронні дидактичні ігри як ефективний засіб ознайомлення дітей дошкільного віку з множинами. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2020. Вип. 29., Т. 2. С. 203–206. DOI: https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2020/29-2.40uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20456-
dc.description.abstractСтаттю присвячено узагальненню теоретичних основ використання електронних дидактичних ігор у контексті формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку, та їх ознайомлення з множинами зокрема. Констатовано необхідність вивчення та створення електронного дидактичного матеріалу, використання якого спрямоване на оволодіння логіко-математичною компетентністю дітьми дошкільного віку. У зв’язку із визначенням поняття множини одним із основних в математиці, формування початкових уявлень у дітей про множину та її властивості визначено основоположним напрямом в елементарній математичній освіті. Електронні дидактичні ігри визначено як один з методів активного навчання, вид навчальних занять, що відрізняються наявністю правил, фіксованої структури ігрової діяльності та системи оцінювання, організованих у вигляді навчальних ігор з використанням інформаційно-технічних засобів. Схарактеризовано такі види дидактичних, у тому числі електронних, ігор з множинами: на виявлення властивостей та ознак предметів і об’єктів; на оволодіння дітьми операціями/методами порівняння, класифікації, узагальнення, серіації, аналізу, синтезу; на оволодіння логічними діями і розумовими операціями в ігровій діяльності (накладання, прикладання, порівняння). Узагальнено, що використання електронних дидактичних ігор буде ефективним при дотриманні таких вимог: надання дитині максимальної свободи; націлення на обстеження предметів, об’єктів, людей, що з’являються на екрані персонального комп’ютера чи планшета; збагачення сенсорного досвіду відчуттів і сприймань дитини; насичення запланованої діяльності елементами несподіваності, варіативності, під час добору навчальних та ігрових програм; орієнтування на індивідуальний життєвий досвід дитини; можливість досліджувати, експериментувати тощо.uk_UK
dc.format.extent203–206-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій-
dc.subjectлогіко-математична компетентність дітей дошкільного вікуuk_UK
dc.subjectпоняття множиниuk_UK
dc.subjectдидактичні ігриuk_UK
dc.subjectелектронні дидактичні ігриuk_UK
dc.titleЕлектронні дидактичні ігри як ефективний засіб ознайомлення дітей дошкільного віку з множинамиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32843/2663- 6085/2020/29-2.40-
dc.citation.issue29-
dc.citation.journalTitleІнноваційна педагогіка-
dc.citation.volume2-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-0261-8595-
dc.subject.udc373.2.016:511-028.42:004uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43.pdf159,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.