Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20444| Title: | Педагогічне керівництво формуванням економічних уявлень у дітей дошкільного віку в умовах різновікової групи |
| Authors: | Ємчик, Олександра Григорівна |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Bibliographic description (Ukraine): | Ємчик О.Г. Педагогічне керівництво формуванням економічних уявлень у дітей дошкільного віку в умовах різновікової групи. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Педагогічні науки. 2019. № 11 (395). С. 68–70. |
| Journal/Collection: | Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Педагогічні науки |
| Issue: | 11 (395) |
| Issue Date: | 2019 |
| Date of entry: | 7-Jun-2022 |
| Publisher: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| ORCID Id: | https://orcid.org/0000-0003-0261-8595 |
| UDC: | 373.2.015.31:33 |
| Keywords: | формування економічних уявлень економічне виховання різновікова група вікові підгрупи методи формування економічних уявлень |
| Page range: | 68–70 |
| Abstract: | Статтю присвячено визначенню та обґрунтуванню шляхів педагогічного керівництва формуванням економічних уявлень дітей дошкільного віку в умовах різновікової групи. Визначено необхідність виділення в окремий аспект наукового пошуку напряму формування економічних уявлень у дітей в різновікових групах закладів дошкільної освіти. Встановлено, що робота у різновіковій групі з різних напрямів економічного виховання здебільшого проводиться вихователями епізодично, у процесі розв’язання завдань трудового та морального виховання, ознайомлення з довкіллям. Це пов’язано з особливостями дітей дошкільного віку, оскільки самостійно діти поки що не можуть вступати в економічні стосунки, а набувають цього досвіду в штучно створюваних умовах. Основними напрямами формування економічних уявлень у дітей молодшого дошкільного віку є ознайомлення дітей з працею та світом професій дорослих. Основними методами та прийомами діяльності з молодшою підгрупою обрано гру, залучення до праці, спостереження за працею дорослих, розглядання ілюстрацій, художнє слово, позитивна оцінка, особистісний приклад педагога, підтримка. З дітьми старшого дошкільного віку в процесі економічного виховання використовуються більш складні методи формування економічних уявлень: заняття з використанням логічних загадок, задач-жартів, дидактичні ігри з економічним змістом. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20444 |
| Content type: | Article |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FP) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ped_ker.pdf | 583,76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.