Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20444
Назва: Педагогічне керівництво формуванням економічних уявлень у дітей дошкільного віку в умовах різновікової групи
Автори: Ємчик, Олександра Григорівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Ємчик О.Г. Педагогічне керівництво формуванням економічних уявлень у дітей дошкільного віку в умовах різновікової групи. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Педагогічні науки. 2019. № 11 (395). С. 68–70.
Журнал/збірник: Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Педагогічні науки
Випуск/№ : 11 (395)
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 7-чер-2022
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0261-8595
УДК: 373.2.015.31:33
Теми: формування економічних уявлень
економічне виховання
різновікова група
вікові підгрупи
методи формування економічних уявлень
Діапазон сторінок: 68–70
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено визначенню та обґрунтуванню шляхів педагогічного керівництва формуванням економічних уявлень дітей дошкільного віку в умовах різновікової групи. Визначено необхідність виділення в окремий аспект наукового пошуку напряму формування економічних уявлень у дітей в різновікових групах закладів дошкільної освіти. Встановлено, що робота у різновіковій групі з різних напрямів економічного виховання здебільшого проводиться вихователями епізодично, у процесі розв’язання завдань трудового та морального виховання, ознайомлення з довкіллям. Це пов’язано з особливостями дітей дошкільного віку, оскільки самостійно діти поки що не можуть вступати в економічні стосунки, а набувають цього досвіду в штучно створюваних умовах. Основними напрямами формування економічних уявлень у дітей молодшого дошкільного віку є ознайомлення дітей з працею та світом професій дорослих. Основними методами та прийомами діяльності з молодшою підгрупою обрано гру, залучення до праці, спостереження за працею дорослих, розглядання ілюстрацій, художнє слово, позитивна оцінка, особистісний приклад педагога, підтримка. З дітьми старшого дошкільного віку в процесі економічного виховання використовуються більш складні методи формування економічних уявлень: заняття з використанням логічних загадок, задач-жартів, дидактичні ігри з економічним змістом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20444
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ped_ker.pdf583,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.