Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20371
Title: Використання платформи Microsoft Teams для навчання студентів з обмеженими можливостями
Authors: Хомік, Оксана Миколаївна
Бєлікова, Наталія Олександрівна
Індика, Світлана Ярославівна
Ковальчук, Оксана Миколаївна
Affiliation: ПВНЗ «Академія рекреаційних технологій і права»
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Технічний коледж Луцького національного технічного університету
Bibliographic description (Ukraine): Хомік, О. М., Бєлікова, Н. О., Індика, С. Я., & Ковальчук, О. М. (2022). ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ MICROSOFT TEAMS ДЛЯ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ. Інформаційні технології і засоби навчання, 87(1), 306–319. https://doi.org/10.33407/itlt.v87i1.4212
Journal/Collection: Інформаційні технології і засоби навчання
Issue: 87(1)
Issue Date: 2022
Date of entry: 18-May-2022
Country (code): UA
ORCID Id: https://orcid.org/0000-0001-9094-5005
https://orcid.org/0000-0003-2789-7586
https://orcid.org/0000-0003-0676-9227
https://orcid.org/0000-0001-5371-9543
DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v87i1.4212
UDC: 378.147:004
Keywords: доступність навчання
заклади вищої освіти
дистанційне навчання
доступність навчання
Microsoft Teams
Page range: 306–319
Abstract: У статті розглянуто шляхи розширення доступності вищої освіти для студентів з обмеженими можливостями. Обґрунтовано потреби студентів з інвалідністю і труднощі, які виникають під час здобуття вищої освіти, на основі аналізу результатів анкетування 45 студентів Волинського національного університету імені Лесі Українки (27 осіб) та ПВНЗ «Академія рекреаційних технологій і права» (18 осіб), що навчаються на спеціальностях фізкультурного профілю в інтегрованих групах. Актуалізовано коло потреб студентів з ураженнями слуху, з ураженнями зору та порушеннями опорно-рухового апарату. Наголошено на важливості дистанційного навчання як однієї з доступних форм навчання студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти. Виділено найбільш прийнятні платформи дистанційного навчання для студентів з обмеженими можливостями, зокрема LMS Moodle, Cisco WebEx Meeting Center та Microsoft Teams. Описано основні переваги освітніх платформ LMS Moodle, Cisco WebEx Meeting Center та Microsoft Teams. Виокремлено платформу Microsoft Teams як одну з доступних для навчання студентів з інвалідністю, яка є корпоративною в освітньому процесі Волинського національного університету імені Лесі Українки та ПВНЗ «Академія рекреаційних технологій і права». Здійснено аналіз основних характеристик електронного сервісу Microsoft Teams, у якому було створено та апробовано дистанційний курс «Адаптивне фізичне виховання». По завершенню вивчення курсу «Адаптивне фізичне виховання» було проведено анкетування студентів з інвалідністю щодо виявлення особливостей і переваг платформи Microsoft Teams під час їх навчання у закладах вищої освіти. За результатами анкетування було з’ясовано, що освітній платформі Microsoft Teams надають перевагу студенти з ураженнями зору, оскільки вона передбачає режим відеоконференцій для безпосереднього спілкування з викладачем та студентами групи, що є ефективним і часто домінуючим видом навчання для них. Прийнятною та комфортною ця платформа є і для студентів з ураженнями опорно-рухового апарату. Менш зручною ця платформою є для навчання студентів з ураженнями слуху, оскільки ці студенти, через наявність нозології, часто уникають прямої комунікації.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20371
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FFKiZ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4212-.pdf951,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.