Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20371
Назва: Використання платформи Microsoft Teams для навчання студентів з обмеженими можливостями
Автори: Хомік, Оксана Миколаївна
Бєлікова, Наталія Олександрівна
Індика, Світлана Ярославівна
Ковальчук, Оксана Миколаївна
Приналежність: ПВНЗ «Академія рекреаційних технологій і права»
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Технічний коледж Луцького національного технічного університету
Бібліографічний опис: Хомік, О. М., Бєлікова, Н. О., Індика, С. Я., & Ковальчук, О. М. (2022). ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ MICROSOFT TEAMS ДЛЯ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ. Інформаційні технології і засоби навчання, 87(1), 306–319. https://doi.org/10.33407/itlt.v87i1.4212
Журнал/збірник: Інформаційні технології і засоби навчання
Випуск/№ : 87(1)
Дата публікації: 2022
Дата внесення: 18-тра-2022
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9094-5005
https://orcid.org/0000-0003-2789-7586
https://orcid.org/0000-0003-0676-9227
https://orcid.org/0000-0001-5371-9543
DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v87i1.4212
УДК: 378.147:004
Теми: доступність навчання
заклади вищої освіти
дистанційне навчання
доступність навчання
Microsoft Teams
Діапазон сторінок: 306–319
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто шляхи розширення доступності вищої освіти для студентів з обмеженими можливостями. Обґрунтовано потреби студентів з інвалідністю і труднощі, які виникають під час здобуття вищої освіти, на основі аналізу результатів анкетування 45 студентів Волинського національного університету імені Лесі Українки (27 осіб) та ПВНЗ «Академія рекреаційних технологій і права» (18 осіб), що навчаються на спеціальностях фізкультурного профілю в інтегрованих групах. Актуалізовано коло потреб студентів з ураженнями слуху, з ураженнями зору та порушеннями опорно-рухового апарату. Наголошено на важливості дистанційного навчання як однієї з доступних форм навчання студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти. Виділено найбільш прийнятні платформи дистанційного навчання для студентів з обмеженими можливостями, зокрема LMS Moodle, Cisco WebEx Meeting Center та Microsoft Teams. Описано основні переваги освітніх платформ LMS Moodle, Cisco WebEx Meeting Center та Microsoft Teams. Виокремлено платформу Microsoft Teams як одну з доступних для навчання студентів з інвалідністю, яка є корпоративною в освітньому процесі Волинського національного університету імені Лесі Українки та ПВНЗ «Академія рекреаційних технологій і права». Здійснено аналіз основних характеристик електронного сервісу Microsoft Teams, у якому було створено та апробовано дистанційний курс «Адаптивне фізичне виховання». По завершенню вивчення курсу «Адаптивне фізичне виховання» було проведено анкетування студентів з інвалідністю щодо виявлення особливостей і переваг платформи Microsoft Teams під час їх навчання у закладах вищої освіти. За результатами анкетування було з’ясовано, що освітній платформі Microsoft Teams надають перевагу студенти з ураженнями зору, оскільки вона передбачає режим відеоконференцій для безпосереднього спілкування з викладачем та студентами групи, що є ефективним і часто домінуючим видом навчання для них. Прийнятною та комфортною ця платформа є і для студентів з ураженнями опорно-рухового апарату. Менш зручною ця платформою є для навчання студентів з ураженнями слуху, оскільки ці студенти, через наявність нозології, часто уникають прямої комунікації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20371
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFKiZ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4212-.pdf951,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.