Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20361
Title: Клінічна практика як засіб формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії
Authors: Бєлікова, Наталія
Ульяницька, Наталія
Індика, Світлана
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Бєлікова, Н., Ульяницька, Н., & Індика , С. (2021). Клінічна практика як засіб формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), (2(130), 29-33. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2021.2(130).07
Journal/Collection: Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт)
Issue: 2(130)
Issue Date: 2021
Date of entry: 17-May-2022
Publisher: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
Country (code): UA
ORCID Id: https://orcid.org/0000-0003-2789-7586
https://orcid.org/0000-0003-0676-9227
DOI: https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2021.2(130).07
UDC: 378:37.013:615.825
Keywords: професійна ідентичність
клінічна практика
ідентифікація
майбутні фахівці з фізичної терапії та ерготерапії
Page range: 29-33
Abstract: Наявність сформованої професійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії та ерготерапії забезпечує їх орієнтацію у світі професії, професійному співтоваристві та дозволяє більш повно реалізувати особистісний потенціал у мультидисциплінарній команді. У становленні професійної ідентичностівиокремлено три основні етапи: первинний вибір; підтвердження чи спростування первинного вибору; реалізація первинного вибору в діяльності.Розкрито особливості ранньої професіоналізації студентів у процесі проходження клінічної практики. Серед принципів розвитку професійної ідентифікації майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії у процесі проходження клінічних практик виокремлено принцип рефлективності та принцип формування ціннісного ставлення до професійної діяльності. Професійна ідентифікація і становлення особистісної ідентичності полягає в єдності трьох процесів: прийняття студентом себе як майбутнього фахівця з фізичної терапії, ерготерапії; зіставлення студентом себе із професійним ідеалом, нормою, зразком фахівця з фізичної терапії, ерготерапії; визнання зовнішнім оточенням приналежності майбутнього фахівця до професійної групи практикуючих фізичних терапевтів, ерготерапевтів.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20361
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FFKiZ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
320.pdf394,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.