Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20361
Назва: Клінічна практика як засіб формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії
Автори: Бєлікова, Наталія
Ульяницька, Наталія
Індика, Світлана
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Бєлікова, Н., Ульяницька, Н., & Індика , С. (2021). Клінічна практика як засіб формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), (2(130), 29-33. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2021.2(130).07
Журнал/збірник: Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт)
Випуск/№ : 2(130)
Дата публікації: 2021
Дата внесення: 17-тра-2022
Видавництво: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2789-7586
https://orcid.org/0000-0003-0676-9227
DOI: https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2021.2(130).07
УДК: 378:37.013:615.825
Теми: професійна ідентичність
клінічна практика
ідентифікація
майбутні фахівці з фізичної терапії та ерготерапії
Діапазон сторінок: 29-33
Короткий огляд (реферат): Наявність сформованої професійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії та ерготерапії забезпечує їх орієнтацію у світі професії, професійному співтоваристві та дозволяє більш повно реалізувати особистісний потенціал у мультидисциплінарній команді. У становленні професійної ідентичностівиокремлено три основні етапи: первинний вибір; підтвердження чи спростування первинного вибору; реалізація первинного вибору в діяльності.Розкрито особливості ранньої професіоналізації студентів у процесі проходження клінічної практики. Серед принципів розвитку професійної ідентифікації майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії у процесі проходження клінічних практик виокремлено принцип рефлективності та принцип формування ціннісного ставлення до професійної діяльності. Професійна ідентифікація і становлення особистісної ідентичності полягає в єдності трьох процесів: прийняття студентом себе як майбутнього фахівця з фізичної терапії, ерготерапії; зіставлення студентом себе із професійним ідеалом, нормою, зразком фахівця з фізичної терапії, ерготерапії; визнання зовнішнім оточенням приналежності майбутнього фахівця до професійної групи практикуючих фізичних терапевтів, ерготерапевтів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20361
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFKiZ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
320.pdf394,51 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.