Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20328
Назва: Постаті Федора Якименка та Якова Степового в контексті теорії універсальної творчої особистості
Автори: Коменда, Ольга
Бібліографічний опис: Коменда О. Постаті Федора Якименка та Якова Степового в контексті теорії універсальної творчої особистості. Актуальні проблеми розвитку українського мистецтва: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти: зб. мат. VI Всеукр. наук.-практ. конф. (Луцьк, 24.03.2021). Луцьк, 2021. Вип.1. С. 85–89.
Конференція/захід: Актуальні проблеми розвитку українського мистецтва: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти
Дата публікації: 2021
Дата внесення: 10-тра-2022
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
УДК: 7.036(477)(08)
Теми: універсальна творча особистіть
Федір Якименко
Яків Степовий
види діяльності
музична культура
універсал-композитор
універсал-громадський діяч
Діапазон сторінок: 85-89
Короткий огляд (реферат): Сприятливі обставини творчої реалізації Ф.Якименка у Празі та Парижі зумовили розквіт його композиторського і педагогічного обдарування. Я. Степовий, натомість змушений був, підкоряючись вимогам часу, левову частку своєї творчої енергії віддати на громадську діяльність. Різниця між універсалізмом Федора Якименка та Якова Степового, як значущих постатей української музики, представників одного покоління та рідних братів є підтвердженням специфіки виявлення універсальної творчої особистості в умовах української національної музичної культури. Схожі в багатогранності творчої самореалізації, зацікавленні музичною критикою, інтенсивності занять композицією, вони постають типологічно відмінними в структурах їхніх універсальних творчих особистостей: Ф.Якименко ‒ універсал-композитор, Я.Степовий ‒ універсал-громадський діяч. Причина ‒ сприятливі обставини творчої реалізації Ф.Якименка як композитора у Празі та Парижі та несприятливі обставини творчої реалізації Я.Степового як композитора в Україні, що потребувала на той час не стільки творчих артефактів, як, передусім, становлення хоч яких музично-культурних інституцій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20328
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК- 21 - Копія.pdf1,19 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.