Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20187
Назва: Художньо-технологічні особливості створення анімаційних персонажів авторської векторної анімації
Автори: Берлач, Олександр Павлович
Лесик-Бондарук, Оксана Олександрівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Берлач О., Лесик-Бондарук О. . Художньо-технологічні особливості створення анімаційних персонажів авторської векторної анімації. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип 34, том 1, 2020. 18-25. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863/34-1-3
Журнал/збірник: Актуальні питання гуманітарних наук
Випуск/№ : 34
Том: 1
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 9-лют-2022
Видавництво: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка.
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Ідентифікатор ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8567-3268
http://orcid.org/0000-0003-1460-2101
DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863/34-1-3
УДК: 791.43/.45:74.01.09
Теми: векторна анімація
мультиплікація
персонажі
екшени
програма
Аnime Studio Pro 9.5
мультимедійний дизайн
vector animation
animation
multimedia design
characters
action
program
Діапазон сторінок: 18-25
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі створення якісних анімаційних персонажів дитячої мультиплікації засобами мультимедійного дизайну. У нашому сьогоденні сучасне екранне середовище, що оточує людину, представляє складний інформаційний простір, наповнений візуальними образами, які не завжди є художніми. Зовнішня привабливість персонажів анімації має поєднуватися з навчально-пізнавальним призначенням мультфільму, глибиною та креативністю ідеї, сценарію. Така анімація сприяє пізнанню та розвитку дітей, стимулює розумову активність. Проблема полягає у відносно низькій якості екранних образів. Виготовлення навіть короткометражної анімації є трудомістким та довготривалим процесом, який потребує не лише художніх, а й технічних навичок, креативності мислення. Окрім цього, якісна анімація є досить вартісною, і тому глядач з екрану бачить технічні, а не мистецькі мультфільми, що базуються на екшені та спецефектах, при цьому режисери анімації не завжди дотримуються естетичних норм та правил створення персонажів. Анімаційний фільм має стимулювати пізнавальний інтерес, допитливість глядача. Професійно виконані анімаційні образи є пізнавальними для дитини,насичують її не лише емоційно, а й морально, інтелектуально. Анімація є екранним синтетичним мистецтвом, яке поєднує в собі можливості впливу на глядача через актуальну ідею, художньо-досконалу візуальну подачу, озвучення. Вирішення завдань такого роду стає можливим шляхом комплексного вивчення технологій даного мистецтва, постійного творчого пошуку та експериментів зістворення авторської векторної анімації. Векторна анімація активно впроваджується в ігрове кіно, рекламу. Трансформується її художня мова, активно реалізуються нові технічні можливості. У цьому контексті особливої актуальності набуває проблема оволодіння аніматорами-початківцями художньо-технологічними основами векторної анімації, що дає широкі науково обґрунтовані можливості в реалізації креативних ідей. Простежено проблематику якості анімаційних персонажів, яка, на нашу думку, лежить у мистецькій площині.
Опис: Мета статті – провести аналіз наукового стану розвитку комп’ютерної анімації в Україні, а також визначити художньо-технологічні особливості створення анімаційних персонажів авторської векторної анімації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20187
Перелік літератури: 1. Птичкин А. Mult-uroki. Уроки Anime Studio Pro 11 (Moho). 2018. URL: https://mult-uroki.ru (дата звернення: 11.10.2020)
2. Євсєєв О. С. Комп’ютерна анімація : навчальний посібник для студентів напряму підготовки 6.051501 «Видав- ничо-поліграфічна справа». Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.152 с.
3. Зеньковский В. А. Anime Studio Pro 5.6/6.0. Создание анимационных фильмов на примерах. Санкт-Петербург, 2010. 592 с.
4. Іволга Л. В. Історично-культурні передумови розвитку української анімації та естетичні критерії художнього пошуку. URL: http://nauka.zinet.info/21/ivolga.php
5. Іволга Л. В. Взаємодія комп’ютерних технологій та художньої творчості в українській аніматографії. Теорія та практика дизайну : зб. наук. праць. Київ : «Комп’ютерпрес». 2014. Випуск 5. С. 45–67.
6. Мурашко М. В. Проектно-художній інструментарій моушн-дизайну (на прикладі рекламного ролика) : автореф. дис. ... на здобуття наук. ступеня канд. мистецтвознавства : 17.00.07 «Дизайн» ; ХДАДМ. Харків, 2017. 20 с.
References: 1. Aleksandr Ptychkyn. Mult-uroki. Uroky Anime Studio Pro 11 (Moho) [Mult-lessons. Lessons from Anime Studio Pro 11 (Moho)]. 2018 : veb-sait. URL: https://mult-uroki.ru (data zvernennia 11. 10. 2020) [in Russian]
2. Ievsieiev O. S. Kompiuterna animatsiia : navchalnyi posibnyk dlia studentiv napriamu pidhotovky 6.051501 "Vydavnycho-polihrafichna sprava" [Computer animation: textbook for students in the direction of training 6.051501 "Pub- lishing and printing business"]. Kharkiv : KhNEU im. S. Kuznetsia, 2014.152 p. [in Ukrainian].
3. Zenkovskyi V. A. Anime Studio Pro 5.6/6.0. Sozdanye anymatsyonnыkh fylmov na prymerakh. [Anime Studio Pro 5.6 / 6.0. Creating animated films on examples]. SPb, 2010. 592 p. [in Russian
4. Ivolha L. V. «Istorychno-kulturni peredumovy rozvytku ukrainskoi animatsii ta estetychni kryterii khudozhnoho poshuku». ["Historical and cultural preconditions for the development of Ukrainian animation and aesthetic criteria of artistic search"]. URL: http://nauka.zinet.info/21/ivolga.php [in Ukrainian]
5. Ivolha L. V. Vzaiemodiia kompiuternykh tekhnolohii ta khudozhnoi tvorchosti v ukrainskii animatohrafii. [ Interac- tion of computer technologies and artistic creativity in Ukrainian animation]. Theory and practice of design: coll. Science. wash. K. : «Kompiuterpres». 2014. Vypusk 5. Pp. 45-67 [in Ukrainian].
6. Murashko M. V. Proektno-khudozhnii instrumentarii moushn-dyzainu (na prykladi reklamnoho rolyka) [Design and artistic tools of motion design (on the example of a commercial] [Text]: author's ref. dis. for science. degree of Cand. art history. Special. 17.00.07 "Design". KhDADM. Kharkiv, 2017. 20 p [in Ukrainian].
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf347,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.