Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20187
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБерлач, Олександр Павлович-
dc.contributor.authorЛесик-Бондарук, Оксана Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-02-09T09:50:29Z-
dc.date.available2022-02-09T09:50:29Z-
dc.date.issued2020-
dc.date.submitted2020-
dc.identifier.citationБерлач О., Лесик-Бондарук О. . Художньо-технологічні особливості створення анімаційних персонажів авторської векторної анімації. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип 34, том 1, 2020. 18-25. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863/34-1-3uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20187-
dc.descriptionМета статті – провести аналіз наукового стану розвитку комп’ютерної анімації в Україні, а також визначити художньо-технологічні особливості створення анімаційних персонажів авторської векторної анімації.uk_UK
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі створення якісних анімаційних персонажів дитячої мультиплікації засобами мультимедійного дизайну. У нашому сьогоденні сучасне екранне середовище, що оточує людину, представляє складний інформаційний простір, наповнений візуальними образами, які не завжди є художніми. Зовнішня привабливість персонажів анімації має поєднуватися з навчально-пізнавальним призначенням мультфільму, глибиною та креативністю ідеї, сценарію. Така анімація сприяє пізнанню та розвитку дітей, стимулює розумову активність. Проблема полягає у відносно низькій якості екранних образів. Виготовлення навіть короткометражної анімації є трудомістким та довготривалим процесом, який потребує не лише художніх, а й технічних навичок, креативності мислення. Окрім цього, якісна анімація є досить вартісною, і тому глядач з екрану бачить технічні, а не мистецькі мультфільми, що базуються на екшені та спецефектах, при цьому режисери анімації не завжди дотримуються естетичних норм та правил створення персонажів. Анімаційний фільм має стимулювати пізнавальний інтерес, допитливість глядача. Професійно виконані анімаційні образи є пізнавальними для дитини,насичують її не лише емоційно, а й морально, інтелектуально. Анімація є екранним синтетичним мистецтвом, яке поєднує в собі можливості впливу на глядача через актуальну ідею, художньо-досконалу візуальну подачу, озвучення. Вирішення завдань такого роду стає можливим шляхом комплексного вивчення технологій даного мистецтва, постійного творчого пошуку та експериментів зістворення авторської векторної анімації. Векторна анімація активно впроваджується в ігрове кіно, рекламу. Трансформується її художня мова, активно реалізуються нові технічні можливості. У цьому контексті особливої актуальності набуває проблема оволодіння аніматорами-початківцями художньо-технологічними основами векторної анімації, що дає широкі науково обґрунтовані можливості в реалізації креативних ідей. Простежено проблематику якості анімаційних персонажів, яка, на нашу думку, лежить у мистецькій площині.uk_UK
dc.format.extent18-25-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherДрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка.uk_UK
dc.subjectвекторна анімаціяuk_UK
dc.subjectмультиплікаціяuk_UK
dc.subjectперсонажіuk_UK
dc.subjectекшениuk_UK
dc.subjectпрограмаuk_UK
dc.subjectАnime Studio Pro 9.5uk_UK
dc.subjectмультимедійний дизайнuk_UK
dc.subjectvector animationuk_UK
dc.subjectanimationuk_UK
dc.subjectmultimedia designuk_UK
dc.subjectcharactersuk_UK
dc.subjectactionuk_UK
dc.subjectprogramuk_UK
dc.titleХудожньо-технологічні особливості створення анімаційних персонажів авторської векторної анімаціїuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.24919/2308-4863/34-1-3-
dc.citation.issue34-
dc.citation.journalTitleАктуальні питання гуманітарних наук-
dc.citation.volume1-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameДрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франкаuk_UK
dc.identifier.orcidhttp://orcid.org/0000-0002-8567-3268-
dc.identifier.orcidhttp://orcid.org/0000-0003-1460-2101-
dc.relation.referencesen1. Aleksandr Ptychkyn. Mult-uroki. Uroky Anime Studio Pro 11 (Moho) [Mult-lessons. Lessons from Anime Studio Pro 11 (Moho)]. 2018 : veb-sait. URL: https://mult-uroki.ru (data zvernennia 11. 10. 2020) [in Russian]uk_UK
dc.relation.referencesen2. Ievsieiev O. S. Kompiuterna animatsiia : navchalnyi posibnyk dlia studentiv napriamu pidhotovky 6.051501 "Vydavnycho-polihrafichna sprava" [Computer animation: textbook for students in the direction of training 6.051501 "Pub- lishing and printing business"]. Kharkiv : KhNEU im. S. Kuznetsia, 2014.152 p. [in Ukrainian].uk_UK
dc.relation.referencesen3. Zenkovskyi V. A. Anime Studio Pro 5.6/6.0. Sozdanye anymatsyonnыkh fylmov na prymerakh. [Anime Studio Pro 5.6 / 6.0. Creating animated films on examples]. SPb, 2010. 592 p. [in Russianuk_UK
dc.relation.referencesen4. Ivolha L. V. «Istorychno-kulturni peredumovy rozvytku ukrainskoi animatsii ta estetychni kryterii khudozhnoho poshuku». ["Historical and cultural preconditions for the development of Ukrainian animation and aesthetic criteria of artistic search"]. URL: http://nauka.zinet.info/21/ivolga.php [in Ukrainian]uk_UK
dc.relation.referencesen5. Ivolha L. V. Vzaiemodiia kompiuternykh tekhnolohii ta khudozhnoi tvorchosti v ukrainskii animatohrafii. [ Interac- tion of computer technologies and artistic creativity in Ukrainian animation]. Theory and practice of design: coll. Science. wash. K. : «Kompiuterpres». 2014. Vypusk 5. Pp. 45-67 [in Ukrainian].uk_UK
dc.relation.referencesen6. Murashko M. V. Proektno-khudozhnii instrumentarii moushn-dyzainu (na prykladi reklamnoho rolyka) [Design and artistic tools of motion design (on the example of a commercial] [Text]: author's ref. dis. for science. degree of Cand. art history. Special. 17.00.07 "Design". KhDADM. Kharkiv, 2017. 20 p [in Ukrainian].uk_UK
dc.relation.references1. Птичкин А. Mult-uroki. Уроки Anime Studio Pro 11 (Moho). 2018. URL: https://mult-uroki.ru (дата звернення: 11.10.2020)uk_UK
dc.relation.references2. Євсєєв О. С. Комп’ютерна анімація : навчальний посібник для студентів напряму підготовки 6.051501 «Видав- ничо-поліграфічна справа». Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.152 с.uk_UK
dc.relation.references3. Зеньковский В. А. Anime Studio Pro 5.6/6.0. Создание анимационных фильмов на примерах. Санкт-Петербург, 2010. 592 с.uk_UK
dc.relation.references4. Іволга Л. В. Історично-культурні передумови розвитку української анімації та естетичні критерії художнього пошуку. URL: http://nauka.zinet.info/21/ivolga.phpuk_UK
dc.relation.references5. Іволга Л. В. Взаємодія комп’ютерних технологій та художньої творчості в українській аніматографії. Теорія та практика дизайну : зб. наук. праць. Київ : «Комп’ютерпрес». 2014. Випуск 5. С. 45–67.uk_UK
dc.relation.references6. Мурашко М. В. Проектно-художній інструментарій моушн-дизайну (на прикладі рекламного ролика) : автореф. дис. ... на здобуття наук. ступеня канд. мистецтвознавства : 17.00.07 «Дизайн» ; ХДАДМ. Харків, 2017. 20 с.uk_UK
dc.subject.udc791.43/.45:74.01.09uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf347,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.