Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20132
Назва: Формування творчої індивідуальності як одне з найважливіших завдань мистецької освіти
Автори: Коменда, Ольга Іванівна
Охманюк, Віталій Федорович
Хмілевська, Ірина Станіславівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Коменда О., Охманюк В., Хмілевська І. Формування творчої індивідуальності як одне з найважливіших завдань мистецької освіти. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип. 31. Т. 3. 2020. С. 316–327. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863.3/31.214148
Журнал/збірник: Актуальні питання гуманітарних наук
Випуск/№ : 31(3)
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 31-січ-2022
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7659-690X
https://orcid.org/0000-0001-9762-4968
https://orcid.org/0000-0002-0579-0553
DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863.3/31.214148
УДК: 377.5
Теми: творча індивідуальність
мистецька освіта
процес формування творчої індивідуальності
талант
мотивація
індивідуальність педагога
індивідуальне навчання
професійна комунікація
Діапазон сторінок: 316–327
Короткий огляд (реферат): Мистецька освіта – це особливий вид освіти, основним завданням якого є культивування творчої індивідуальності. Така настанова є органічною для мистецької освіти, починаючи від середини ХІХ століття, коли вона почала формуватися як інституціональне явище, і аж до теперішнього часу, коли фактично вже відбулася зміна доктрини «освіта − викладання» на доктрину «освіта − створення». Такий підхід є особливо важливим у ХХІ столітті, коли мистецька освіта претендує на роль одного з найфундаментальніших ресурсів розвитку людства, адже саме мистецтво здатне створити з особистості індивідуальність, а з творчої особистості – творчу індивідуальність. Мета роботи – охарактеризувати процес формування творчої індивідуальності у просторі мистецької освіти. Методологія – на основі аналізу психолого-педагогічної та мистецтвознавчої літератури розкрити сутність феномену творчої індивідуальності та охарактеризувати основні етапи й особливості її формування у просторі мистецької освіти. Наукова новизна – визначення основних етапів та особливостей формування творчої індивідуальності у просторі мистецької освіти. Висновки. Значення мистецької освіти на сучасному етапі розвитку людства постійно зростає. І це не дивно, адже в умовах стрімко змінюваного ринку праці вона здатна виконувати компенсаторну функцію в суспільстві. Одним із головних завдань мистецької освіти постає формування творчої індивідуальності, яка наділена інтегративною сутністю та здатністю приймати нестандартні рішення. Необхідними для формування творчої індивідуальності є наявність таланту та належної мотивації. Вагому роль відіграють індивідуальність педагога, індивідуальне навчання та професійна комунікація на різноманітних конкурсах і фестивалях, де здобувачі освіти мають змогу порівняти свої творчі досягнення з досягненнями своїх однолітків і таким чином отримати поштовх для подальшого розвитку своєї творчої індивідуальності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20132
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
52.pdf490,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.