Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20132
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоменда, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorОхманюк, Віталій Федорович-
dc.contributor.authorХмілевська, Ірина Станіславівна-
dc.date.accessioned2022-01-31T14:22:46Z-
dc.date.available2022-01-31T14:22:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКоменда О., Охманюк В., Хмілевська І. Формування творчої індивідуальності як одне з найважливіших завдань мистецької освіти. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип. 31. Т. 3. 2020. С. 316–327. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863.3/31.214148uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20132-
dc.description.abstractМистецька освіта – це особливий вид освіти, основним завданням якого є культивування творчої індивідуальності. Така настанова є органічною для мистецької освіти, починаючи від середини ХІХ століття, коли вона почала формуватися як інституціональне явище, і аж до теперішнього часу, коли фактично вже відбулася зміна доктрини «освіта − викладання» на доктрину «освіта − створення». Такий підхід є особливо важливим у ХХІ столітті, коли мистецька освіта претендує на роль одного з найфундаментальніших ресурсів розвитку людства, адже саме мистецтво здатне створити з особистості індивідуальність, а з творчої особистості – творчу індивідуальність. Мета роботи – охарактеризувати процес формування творчої індивідуальності у просторі мистецької освіти. Методологія – на основі аналізу психолого-педагогічної та мистецтвознавчої літератури розкрити сутність феномену творчої індивідуальності та охарактеризувати основні етапи й особливості її формування у просторі мистецької освіти. Наукова новизна – визначення основних етапів та особливостей формування творчої індивідуальності у просторі мистецької освіти. Висновки. Значення мистецької освіти на сучасному етапі розвитку людства постійно зростає. І це не дивно, адже в умовах стрімко змінюваного ринку праці вона здатна виконувати компенсаторну функцію в суспільстві. Одним із головних завдань мистецької освіти постає формування творчої індивідуальності, яка наділена інтегративною сутністю та здатністю приймати нестандартні рішення. Необхідними для формування творчої індивідуальності є наявність таланту та належної мотивації. Вагому роль відіграють індивідуальність педагога, індивідуальне навчання та професійна комунікація на різноманітних конкурсах і фестивалях, де здобувачі освіти мають змогу порівняти свої творчі досягнення з досягненнями своїх однолітків і таким чином отримати поштовх для подальшого розвитку своєї творчої індивідуальності.uk_UK
dc.format.extent316–327-
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectтворча індивідуальністьuk_UK
dc.subjectмистецька освітаuk_UK
dc.subjectпроцес формування творчої індивідуальностіuk_UK
dc.subjectталантuk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.subjectіндивідуальність педагогаuk_UK
dc.subjectіндивідуальне навчанняuk_UK
dc.subjectпрофесійна комунікаціяuk_UK
dc.titleФормування творчої індивідуальності як одне з найважливіших завдань мистецької освітиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.24919/2308-4863.3/31.214148-
dc.citation.issue31(3)-
dc.citation.journalTitleАктуальні питання гуманітарних наук-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7659-690X-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-9762-4968-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-0579-0553-
dc.subject.udc377.5uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
52.pdf490,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.