Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20112| Назва: | Про важливість дослідження репутації закладів вищої освіти |
| Автори: | Сидоров, Микола Братусь, Ярослава |
| Бібліографічний опис: | Братусь, Я., Сидоров, М. (2021). Про важливість дослідження репутації закладів вищої освіти. Соціологічні студії, 1 (18), 24–32. https://doi.org/ 10.29038/2306-3971-2021-01-24-32 |
| Журнал/збірник: | Соціологічні студії |
| Випуск/№ : | 1 (18) |
| Дата публікації: | 2021 |
| Дата подання: | 2021 |
| Дата внесення: | 27-січ-2022 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Місце видання, проведення: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Ідентифікатор ORCID: | https://orcid.org/0000-0001-9199-2858 https://orcid.org/0000-0002-5333-8393 |
| DOI: | https://doi.org/ 10.29038/2306-3971-2021-01-24-32 |
| УДК: | 316 |
| Теми: | рейтинг ЗВО репутація ЗВО якість освіти |
| Діапазон сторінок: | 24–32 |
| Короткий огляд (реферат): | Одним із наслідків конкуренції на ринку освітніх послуг є поява рейтингів ЗВО. На перших порах вони використовувалися для обґрунтування розподілу ресурсів між навчальними закладами. У світі зараз нараховується понад 10 підходів до ранжування ЗВО світу та окремих країн, таких як QS World University Rating, Round University Rating, Times Higher Education World Rank, U-Multirank й інші. Але навіть уже така кількість різних рейтингів свідчить про те, що вони використовують різні показники та по-різному вимірюють рейтинг, який є досить суб’єктивним і не дає змоги порівнювати показники з різних рейтингів. Більш об’єктивним показником для порівняння ЗВО може слугувати його репутація. Саме на репутацію навчального закладу вступники звертають більшу увагу, ніж на рейтинги. Водночас репу-тація є більш стійким показником, на відміну від рейтингів, і перед-бачає наявність системи показників, котрі є зрозумілими та корисними для зацікавлених сторін – як вступників, так і працедавців. У цій роботі ми розглядаємо відмінність між репутацією й рейтингом, а також обґрунтовуємо необхідність дослідження рейтингів університетів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20112 |
| Тип вмісту: | Article |
| Розташовується у зібраннях: | Соціологічні студії, 2021, № 1 (18) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 24-32.pdf | 907,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.