Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1992
Title: Стан вивчення проблеми, пов’язаної із забезпеченням оздоровчої спрямованості занять фізичними вправами дошкільників та учнів початкової школи
Other Titles: Level of Studying of a Problem Connected With Guaranteeing of Health-Improving Orientation of Physical Education Lessons Among Preschoolers and Junior Pupils.
Authors: Галаманжук, Л.
Єдинак, Г.
Galamandzhuk, L.
Edinak, G.
Bibliographic description (Ukraine): Галаманжук, Л. Стан вивчення проблеми, пов’язаної із забезпеченням оздоровчої спрямованості занять фізичними вправами дошкільників та учнів початкової школи / Л. Галаманжук, Г. Єдинак // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 2(18). – С. 104-109. – Бібліогр.: с. 107-108.
Issue Date: 2012
Date of entry: 28-Oct-2013
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: діти дошкільного та молодшого шкільного віку
оздоровчий зміст занять
фізичне виховання
диференціація й індивідуалізація
preschoolers and junior pupils
recreation contents of exercises
physical training
differentiation and individualization
Abstract: За даними наукової літератури досліджували розробленість підходів до формування оптимального змісту занять для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в аспекті успішного розв’язання оздоровчих завдань на заняттях фізичними вправами у відповідних навчальних закладах. Аналіз цих даних засвідчив прак-тично повну відсутність досліджень, спрямованих на розв’язання означеної наукової проблеми з урахуванням вимог щодо диференційованого й індивідуального підходів до дітей у процесі фізичного виховання, зокрема використовуючи такий стабільний біологічний показник, як соматотип. Отримані дані засвідчують необхід-ність проведення відповідних досліджень. Розроблення оздоровчого змісту занять фізичними вправами дітей дошкільного й молодшого шкільного віку різних соматотипів потрібно здійснювати, ураховуючи принципи проектування педагогічних технологій, оскільки це сприятиме досягненню запланованого результату. The state of development of methodological approaches to formation of optimum contents of exercises for preschoolers and junior pupils in the aspect of successful solving of recreation problems in the course of physical training in corresponding educational institutions has been investigated at theoretical level. The analysis of references has testified practically total absence of the researches directed at solving of specified scientific problem taking into account curriculum requirements concerning the necessity of differentiating and individual approaches towards children in the course of physical training, in particular using the stable biological indicators one of which is the somatic type of the constitution. The obtained data testify to an urgency of researches in the specified direction and the necessity of their carrying out. The development of health maintenance of exercise pre-school and primary school children of different somatotypes need to implement, given the design principles of educational technology, as it will contribute to achieving the planned results.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1992
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
anot26.pdf282,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.