Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19700
Title: Метод моментів як інструмент комп’ютерної діагностики навчальної діяльності
Other Titles: Method of moments as instrument of computer diagnostics of educational process (on the example of learning of programming)
Метод моментов как инструмент компьютерной диагностики учебной деятельности (на примере изучения программирования)
Authors: Головін, Микола Борисович
Головіна, Неля Миколаївна
Гузачов, Дмитро Михайлович
Головіна, Ніна Анатоліївна
Affiliation: Волинський національний університет
Bibliographic description (Ukraine): Головін, М., Головіна, Н., Гузачов, Д., & Головіна, Н. (2020). Метод моментів як інструмент комп’ютерної діагностики навчальної діяльності (на прикладі вивчення програмування). Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво, (38), 67-78. https://doi.org/10.36910/6775-2524-0560-2020-38-13
Journal/Collection: Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво
Issue: 38
Issue Date: 2020
Date of entry: 20-Oct-2021
Publisher: Луцький національний технічний університет
Country (code): UA
DOI: https://doi.org/10.36910/6775-2524-0560-2020-38-13
UDC: 013.77:004.42; 37.013.03:004.588(073)
Keywords: статистичні розподіли
знання
метод моментів
компетенції
модель
навчання
уміння та навички
Page range: 67-78
Abstract: Проведений модельний розгляд динаміки трансформацій статистичних розподілів швидкостей навчальних дій великих груп учнів. Для дослідження змін був застосований математичний апарат методу моментів. Аналіз динаміки змін моментів розподілів першого – четвертого порядків, що відбуваються в процесі навчання, дає базис для об’єктивних інтегральних оцінок проходження процесу навчання.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19700
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FITM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
moment.pdf711,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.