Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19700
Назва: Метод моментів як інструмент комп’ютерної діагностики навчальної діяльності
Інші назви: Method of moments as instrument of computer diagnostics of educational process (on the example of learning of programming)
Метод моментов как инструмент компьютерной диагностики учебной деятельности (на примере изучения программирования)
Автори: Головін, Микола Борисович
Головіна, Неля Миколаївна
Гузачов, Дмитро Михайлович
Головіна, Ніна Анатоліївна
Приналежність: Волинський національний університет
Бібліографічний опис: Головін, М., Головіна, Н., Гузачов, Д., & Головіна, Н. (2020). Метод моментів як інструмент комп’ютерної діагностики навчальної діяльності (на прикладі вивчення програмування). Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво, (38), 67-78. https://doi.org/10.36910/6775-2524-0560-2020-38-13
Журнал/збірник: Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво
Випуск/№ : 38
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 20-жов-2021
Видавництво: Луцький національний технічний університет
Країна (код): UA
DOI: https://doi.org/10.36910/6775-2524-0560-2020-38-13
УДК: 013.77:004.42; 37.013.03:004.588(073)
Теми: статистичні розподіли
знання
метод моментів
компетенції
модель
навчання
уміння та навички
Діапазон сторінок: 67-78
Короткий огляд (реферат): Проведений модельний розгляд динаміки трансформацій статистичних розподілів швидкостей навчальних дій великих груп учнів. Для дослідження змін був застосований математичний апарат методу моментів. Аналіз динаміки змін моментів розподілів першого – четвертого порядків, що відбуваються в процесі навчання, дає базис для об’єктивних інтегральних оцінок проходження процесу навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19700
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
moment.pdf711,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.