Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19525
Title: Реалізація міжпредметних зв'язків при викладанні курсу “Вища математика і теорія ймовірностей” для студентів економічних спеціальностей
Authors: Ройко, Лариса Леонідівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Ройко Л. Л. Реалізація міжпредметних зв'язків при викладанні курсу “Вища математика і теорія ймовірностей” для студентів економічних спеціальностей . Математика. Інформаційні технології. Освіта . Луцьк, 2017. С. 135-142
Journal/Collection: Математика. Інформаційні технології. Освіта
Issue Date: 2017
Date of entry: 2-Jul-2021
Country (code): UA
Place of the edition/event: м.Луцьк
UDC: 378.147:37.018.4
Keywords: міжпредметні зв’язки
вища математика
теорія ймовірностей
студент економічного профілю
майбутні економісти
фахові завдання
професійне навчання
професійне навчання
Page range: 135-142
Abstract: У статті розглянуто основні шляхи та умови забезпечення міжпредметних зв’язків математичних та економічних дисциплін при викладанні курсу “Вища математика і теорія ймовірностей” для студентів економічних спеціальностей. Пріоритетне завдання сучасної системи освіти – формування особистості, готової до професійної, соціальної та інших видів діяльності, які передбачають системний світогляд, здатність вирішувати завдання в рамках навколишньої дійсності, із застосуванням знань, методів і навичок, сформованих у різних предметних областях. Досягнути цього можна за допомогою виявлення міжпредметних зв’язків під час навчального процесу.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19525
References (Ukraine): 1.Бобик О.І., Берегова Г. І. Основні принципи реалізації міжпредметних зв’язків математичних та економічних дисциплін у вузівській підготовці спеціаліста економіста //Фінансово кредитна діяльність: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць. – 2015. – С. 106 – 118 2.
2.Гусак Л.П. До питання навчання математики студентів економічних спеціальностей в умовах кредитно-модульної системи організації навчання // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в педагогіці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Зб. наук. пр. Вип. 7. – Київ-Вінниця: ТОВ фірма “Планер”, 2005. – С. 258 – 261.
3.Миронюк Л.П., Миронюк П.Й., Миронюк Т.Н. До вивчення питання “Метод найменших квадратів” студентами нематематичних спеціальностей //Збірник статей V Міжнародної науково-практичної конференції “Математика. Інформаційні технології. Освіта”. № 3 – Луцьк: ПП Іванюк В. П., 2016.– С. 101 – 112
4.Ройко Л.Л. Реалізація професійної спрямованості математичної підготовки студентів економічного профілю //Збірник статей V Міжнародної науково-практичної конференції “Математика. Інформаційні технології. Освіта”. № 3 – Луцьк: ПП Іванюк В. П., 2016.– С. 135 – 142
5.Ройко Л.Л. Особливості організації самостійної роботи студентів // Проблеми педагогічних технологій: Тематичний збірник наукових праць. Випуск 2. – 2002.– С. 233 – 237
6.Самарук Н. Педагогічні умови вдосконалення математичної підготовки студентів економічного профілю // Викладач і студент: проблеми ефективної співпраці. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції. Черкаси: Видавництво ЧНУ імені Богдана Хмельницького, 2006. С.41 – 43.
7.Пуханова Л. С. Професійно орієнтоване навчання теорії ймовірностей і математичної статистики студентів – один із напрямків підвищення рівня якості підготовки студентів економічного профілю / Л. С. Пуханова // Навчання математики в сучасних умовах: міжнар. наук.-практ. конф., 23-25 трав. 2007р.: тези доп. – Донецьк: ДонНТУ, 2007. – С. 81 – 82.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FITM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
roiko2017.pdf449,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.