Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1945
Title: Моральне виховання та моральне здоров’я дошкільників: взаємозалежність і взаємообумовленість
Other Titles: Moral Education and Moral Health of the Preschool Children: Interdependency and Interconditionality
Authors: Лохвицька, Л. В.
Lokhvyts’ka, L. V.
Bibliographic description (Ukraine): Лохвицька, Л. В. Моральне виховання та моральне здоров’я дошкільників: взаємозалежність і взаємообумовленість / Л. В. Лохвицька // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології АПН України ; [редкол.: Л. Засєкіна (голов. ред.) та ін.]. – Луцьк, 2012. – Вип. 20. – С. 135-144. – Бібліогр.: 10 назв.
Issue Date: 2012
Date of entry: 24-Oct-2013
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: дошкільник
моральне виховання
моральне здоров’я
життєдіяльність
особистість
навички
поведінка
вчинки
preschool child
moral education
moral health
vital activity
personality
skills
behaviour
deed
Abstract: У статті проаналізовано психологічні особливості морального виховання та морального здоров’я дошкільників. Розкрито взаємозалежність і взаємообумовленість цих понять стосовно дітей дошкільного віку, а також вплив морального виховання на формування. Psychological peculiarities of moral education and moral health of the preschool children are considered in this article. The interdependency and interconditionality of these conceptions concerning preschool children are revealed. The influence of moral education on the moral health formation in the period of preschool childhood is determined.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1945
Content type: Article
Appears in Collections:Психологічні перспективи, 2012, № 20

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lokhvyts.pdf233,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.