Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1942
Title: Структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до впровадження технологій оздоровчого фітнесу
Other Titles: Structural Components of Readiness to Implementation of Health Fitness Technologies Among Future Teachers of Physical Education.
Authors: Атамась, О.
Atаmаs, O.
Bibliographic description (Ukraine): Атамась, О. Структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до впровадження технологій оздоровчого фітнесу / О. Атамась // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 2(18). – С. 38-42. – Бібліогр.: с. 41-42.
Issue Date: 2012
Date of entry: 24-Oct-2013
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: структурні компоненти
готовність
майбутні вчителі фізичної культури
технології оздоровчого фітнесу
structural components
readiness
Abstract: У статті визначено основні тенденції виділення компонентів готовності майбутніх учителів фізичної культури до навчальної, наукової, професійної діяльності. На основі інтегративного підходу визначено струк¬турні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до впровадження технологій оздоровчого фітнесу, до яких віднесено мотиваційно-ціннісний (цінність самореалізації, спрямованість на самоосвіту, самовдосконалення), когнітивний (професійні знання, перебіг пізнавальних процесів, самосвідомість), діяль¬нісний (уміння й навички, прояв самостійності, творча активність) та особистісний (самооцінка, любов до професії, відповідальність, упевненість у своїх силах, наполегливість, самоуправління). . The main tendencies of isolating components of readiness to educational, scientific and professional activity of future teachers of physical culture are considered in the article. The structural components of pgysical culture teachers’ readiness to the implementation of health fitness technologies were determined on the basis of integrative approach; they involved motivational-axiological componenst (value of self-realization, focusing on self-education), cognitive components (professional knowledge, cognitive processes), activity components (abilities and skills, independence, creative activity), personality component (self-esteem, loving the profession, confidence in their abilities, independence).
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1942
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
anot10.pdf286,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.