Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1939
Title: Особливості професійної ідентичності та професійного маргіналізму майбутніх учителів
Other Titles: Peculiarities of the Future Teachers Professional Identity and Proffesional Marginalism
Authors: Кочкурова, О. В.
Kochkurova, O. V.
Bibliographic description (Ukraine): Кочкурова, О. В. Особливості професійної ідентичності та професійного маргіналізму майбутніх учителів / О. В. Кочкурова // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології АПН України ; [редкол.: Л. Засєкіна (голов. ред.) та ін.]. – Луцьк, 2012. – Вип. 20. – С. 106-115. – Бібліогр.: с. 114-115.
Issue Date: 2012
Date of entry: 23-Oct-2013
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: професійна ідентичність
професійний маргіналізм
професійно-педагогічна ідентичність
professional identity
professional marginalism
professional pedagogical identity
Abstract: У статті розглянуто професійний маргіналізм майбутніх учителів як порушення їх професійно-педагогічної ідентичності. Підкреслено, що професійний маргіналізм та професійна ідентичність займають полярні позиції в межах професійної спільноти. Вивчено динаміку розвитку статусів професійної ідентичності студентів-майбутніх учителів. The future teachers professional marginalism as a breach of their professional pedagogical identity is considered in the article. It is underlined that professional marginalism and professional identity keep polar positions in the limits of professional society. The dynamics of evolution of the students-future teachers’ professional identity statuses is studied.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1939
Content type: Article
Appears in Collections:Психологічні перспективи, 2012, № 20

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kochkurov.pdf244,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.