Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19344
Назва: Психологія (Розділ 1. Основи психології) Психологія (Розділ 2. Вікова, педагогічна та спеціальна психологія)
Автори: Дмитріюк, Наталія Степанівна
Бібліографічний опис: Дмитріюк Н. С.. Психологія (Розділ 1. Основи психології ). Психологія (Розділ 2. Вікова, педагогічна та спеціальна психологія) : силабус нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалавра спеціальності: 014 Середня освіта (Природничі науки), 014 Середня освіта (Біологія та здоров'я людини), 014.07 Середня освіта. Географія, 014 Середня освіта (Математика), 014.08 – Середня освіта (Фізика), 014 Середня освіта (Інформатика), 014 Cередня освіта (Фізична культура), 014 Середня освіта (Хімія) освітньо-професійні програми Середня освіта. Природничі науки, Середня освіта. Біологія, природознавство, здоров'я людини, Середня освіта. Географія. Економіка, Середня освіта. Математика, Середня освіта. Фізика, Середня освіта. Інформатика, "Cередня освіта. Фізична культура" 014.06 Cередня освіта (Хімія) / Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології та соціології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2020. 19 с.
Дата публікації: сер-2020
Дата внесення: 18-бер-2021
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Теми: психологія
особистість
психіка
психічні явища
виховання
навчання
розвиток
інклюзія
Короткий огляд (реферат): Навчальна дисципліна «Основи психології» надає можливість студентам оволодіти системою знань щодо закономірностей існування та розвитку психічної реальності, осмисленні найбільш ефективних методів психологічного пізнання та впливу на особистість, що є важливим елементом підготовки до професійної діяльності майбутнього фахівця. Навчальна дисципліна «Вікова, педагогічна та спеціальна психологія» спрямована на вивчення і розуміння студентами вікової мінливості та специфіки психічного розвитку та становлення особистості на різних етапах онтогенезу (філо-, історіо-, соціогенезу). Розуміти механізми і закономірності навчального і виховного впливу на особистість та формувати у майбутніх фахівців знання необхідні для роботи з дітьми із особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19344
Тип вмісту: Training program
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
psyhol_rozd_syl.pdf963,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.