Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19344
Title: Психологія (Розділ 1. Основи психології) Психологія (Розділ 2. Вікова, педагогічна та спеціальна психологія)
Authors: Дмитріюк, Наталія Степанівна
Bibliographic description (Ukraine): Дмитріюк Н. С.. Психологія (Розділ 1. Основи психології ). Психологія (Розділ 2. Вікова, педагогічна та спеціальна психологія) : силабус нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалавра спеціальності: 014 Середня освіта (Природничі науки), 014 Середня освіта (Біологія та здоров'я людини), 014.07 Середня освіта. Географія, 014 Середня освіта (Математика), 014.08 – Середня освіта (Фізика), 014 Середня освіта (Інформатика), 014 Cередня освіта (Фізична культура), 014 Середня освіта (Хімія) освітньо-професійні програми Середня освіта. Природничі науки, Середня освіта. Біологія, природознавство, здоров'я людини, Середня освіта. Географія. Економіка, Середня освіта. Математика, Середня освіта. Фізика, Середня освіта. Інформатика, "Cередня освіта. Фізична культура" 014.06 Cередня освіта (Хімія) / Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології та соціології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2020. 19 с.
Issue Date: Aug-2020
Date of entry: 18-Mar-2021
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Keywords: психологія
особистість
психіка
психічні явища
виховання
навчання
розвиток
інклюзія
Abstract: Навчальна дисципліна «Основи психології» надає можливість студентам оволодіти системою знань щодо закономірностей існування та розвитку психічної реальності, осмисленні найбільш ефективних методів психологічного пізнання та впливу на особистість, що є важливим елементом підготовки до професійної діяльності майбутнього фахівця. Навчальна дисципліна «Вікова, педагогічна та спеціальна психологія» спрямована на вивчення і розуміння студентами вікової мінливості та специфіки психічного розвитку та становлення особистості на різних етапах онтогенезу (філо-, історіо-, соціогенезу). Розуміти механізми і закономірності навчального і виховного впливу на особистість та формувати у майбутніх фахівців знання необхідні для роботи з дітьми із особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19344
Content type: Training program
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
psyhol_rozd_syl.pdf963,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.