Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19337
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖовнір, Аліна-
dc.contributor.authorZhovnir, Alina-
dc.contributor.authorЖовнир, Алина-
dc.date.accessioned2021-03-11T22:19:10Z-
dc.date.available2021-03-11T22:19:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.date.submitted2020-
dc.identifier.citationЖовнір, А. (2020). Протиріччя розвитку електронної освіти в освітньо-комунікативному просторі сучасного суспільства. Соціо-логічні студії, 1 (16), 40–45. DOI: https://doi.org/10.29038/2306-3971-2020-01-40-45uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19337-
dc.description.abstractУ статті висвітлено протиріччя та ускладненості розвитку електронної освіти в сучасному освітньо-комунікативному прос-торі. Представлено розгляд електронної освіти як нової освітньої парадигми XXI ст. Мета статті – огляд та висвітлення ключових форм, завдань, переваг і недоліків електронної освіти як освітньо-комунікативного простору. На основі аналізу наукової літератури запропоновано класифікації й типології електронної освіти за різними критеріями: за ступенем залучення навчальної діяльності до електронного освітнього середовища, за критерієм часу та інституційної регламентації. У роботі наведено функції електронної освіти як соціального інституту, переваги й недоліки цієї освітньої моделі. Неоднозначність оцінок та невизначеність думок стосовно електронної освіти приводить до висновку про, з одного боку, відносну новизну цього феномену в українському освітньому просторі, а з іншого – значні перспективи подальших досліджень і необхідність системного та комплексного вивчення.uk_UK
dc.description.abstractThe article is devoted to highlighting the contradictions and complexities of the e-learning development in the modern educational and communicative space. The article presents the consideration of e-learning as a new educational paradigm of the XXI century. The aim of the article was to highlight the contradictions in the development of e-learning in the educational and communicative space of modern society based on the analysis of its key forms, tasks, advantages and disadvantages. Based on the analysis of scientific literature, the author proposed classifications and typologies of e-learning based on various criteria: the degree of involvement of educational activities into the e-learning environment, the criterion of time and institutional regulation. The following forms were identified and considered: full cycle e-learning, hybrid education, fragmentary e-learning, «mobile learning», «rapid learning», synchronous and asynchronous e-learning, formal, non-formal and informal education. The article presents the functions of e-learning as a social institution, the advantages and disadvantages of this educational model. Among the key advantages are the following: interactivity, accessibility, flexibility, efficiency and dynamism. The main disadvantages are: technical obstacles, problems of socialization and self-motivation, issues of information security and academic dishonesty, regulatory and legal support of e-learning and others. The ambiguity of assessments and uncertainty of opinions regarding e-learning leads to the conclusion that, on the one hand, the relative novelty of this phenomenon in the Ukrainian educational space, and on the other – significant prospects for further research and the need for systematic and comprehensive study.uk_UK
dc.description.abstractВ статье рассматривается электронное образование как новая образовательная парадигма XXI в. Цель работы – обзор и освещение ключевых форм, задач, преимуществ и недостатков электронного образования. На основе анализа научной литературы предлагаются классификации и типологии электронного образования на основе различных критериев: по степени включения учебной деятельности в электронную образовательную среду, по критерию времени и институциональной регламентации. В статье приводятся функции электронного образования как социального института, преимущества и недостатки этой образовательной модели. Неоднозначность оценок и неопределенность мнений относительно электронного образования наталкивает на вывод об, с одной стороны, относительной новизне этого феномена в украинском образовательном пространстве, а с другой – о значительных перспективах исследований и необходимости системного и комплексного изучения.uk_UK
dc.format.extent40-45-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectелектронна освітаuk_UK
dc.subjectкомунікативний простірuk_UK
dc.subjectдистанційна освітаuk_UK
dc.subjectелектронізація освітиuk_UK
dc.subjectвіртуалізаціяuk_UK
dc.subjecte-learninguk_UK
dc.subjectcommunicative spaceuk_UK
dc.subjectdistance educationuk_UK
dc.subjectelectronization of educationuk_UK
dc.subjectvirtualizationuk_UK
dc.titleПротиріччя розвитку електронної освіти в освітньо-комунікативному просторі сучасного суспільстваuk_UK
dc.title.alternativeContradictions in the E-Learning Development in the Educational and Communicative Space of Modern Societyuk_UK
dc.title.alternativeПротиворечия развития электронного образования в образовательно-коммуникативном пространстве современного обществаuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.rights.holder© 2020 Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.29038/2306-3971-2020-01-40-45-
dc.citation.issue1(16)-
dc.contributor.affiliationстарший викладач кафедри прикладної соціології та соціальних комунікацій, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Харків, Українаuk_UK
dc.contributor.affiliationSenior Lecturer, Applied Sociology and Social Communications Department, V. N. Karazin Kharkiv National University, Kharkiv, Ukraine E-mail: a.zhovnir@karazin.uauk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.relation.referencesen1. Bolkunov, I. A. (2016). E-learning: problems, prospects, tasks. Tauride scientific observer, 11(16), 128–132. 2. Bugaychuk, K. L. (2016). Blended learning: theoretical analysis and implementation strategy in the educational process of higher educational institutions. Information technology and training tools, 54(4), 1–18. 3. Fedorchuk, M. V. (2015). The essence and state of implementation of e-learning in Ukraine. Law and Security, 4, 61–66. 4. Folomeev, M. A. (2017). Assessment of the level of implementation of e-learning in Ukrainian universities by analyzing their web resources: theoretical aspects of sociological analysis. Ukrainian society, 2, 45–59. 5. Kravets, S. G. (2016). Functions of distance learning in the vocational training system of future skilled workers. Institute of Vocational Education of the Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine; Ukrainian Engineering and Pedagogical Academy, 21–24. 6. Mamon, O. (2014). Trends in the development of e-learning and the effectiveness of the introduction of E-learning in traditional education. Scientific Bulletin of Melitopol State Pedagogical University. Pedagogy, 2, 302–307. 7. Mozhaeva, G. (2013). E-learning in university: modern development trends. Humanitarian informatics, 7, 126–138. 8. Sergeev, A. (2012). Introduction to e-learning: a monograph. Vladimir: Publishing House of VlSU, 182 p. 9. Sikora, J. (2016). Implementation of blended learning in higher education. Scientific Bulletin of Uzhhorod National University. Series: Pedagogy. Social work, 2, 236–239. 10. Simonova, A. (2016). U-Learning – Local Electronic Learning in the XXI Century: on the Way to Connectivism and Smart Education. I International Scientific Conference in the framework of the IV Inter-national Scientific and Educational Forum «Man, Family and Society: History and Prospects of Develop-ment». «Computerization of Education and e-Learning Methodology», a collection of materials. Krasnoyarsk: Siberian Federal University. 11. Tsidilo, I. (2011). E-learning: conceptual and categorical analysis. Youth and the market, 12, 25–28.uk_UK
dc.relation.references1. Болкунов, И. А. (2016). Электронное обучение: проблемы, перспективы, задачи. Таврический научный обозреватель. 11(16), 128−132. 2. Бугайчук, К. Л. (2016). Змішане навчання: теоретичний аналіз та стратегія впровадження в освітній процес вищих навчальних закладів. Інформаційні технології і засоби навчання. 54 (4), 1–18. 3. Кравець, С. Г. (2016). Функції дистанційного навчання у системі професійної підготовки майбутніх ква-ліфікованих робітників/Ін-т проф.-техн. освіти НАПН України; Українська інж.-пед. академія, 21–24. 4. Мамон, О. (2014). Тенденції розвитку електронної освіти та ефективність упровадження E-learning у традиційну освіту. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. 2, 302–307. 5. Можаева, Г. (2013). Электронное обучение в вузе: современные тенденции развития. Гуманитарная информатика. 7, 126–138. 6. Сергеев, А. (2012). Введение в электронное обучение: монография. Владимир: Изд-во ВлГУ, 182 с. 7. Симонова, А. (2016). U-Learning – повсеместное электронное обучение в XXI веке: на пути к коннек-тивизму и смарт-образованию. I Международная научная конференция в рамках IV Международного научно-образовательного форума «Человек, семья и общество: история и перспективы развития». «Информатизация образования и методика электронного обучения»: сборник материалов. Крас-ноярск: Сибирский федеральный ун-т. 8. Сікора, Я. (2016). Реалізація змішаного навчання у вищому навчальному закладі. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2, 236–239. 9. Федорчук, М. В. (2015). Сутність і стан упровадження електронної освіти в Україні. Право і Безпека. 4, 61–66. 10. Фоломєєв, М. А. (2017). Оцінка рівня впровадження електронного навчання в українських ВНЗ шля-хом аналізу їх веб-ресурсів: теоретичні аспекти соціологічного аналізу. Український соціум. 2, 45–59. 11. Цідило, І. (2011). E-learning: понятійно-категорійний аналіз. Молодь і ринок. 12, 25–28.uk_UK
dc.subject.udc316.77uk_UK
Розташовується у зібраннях:Соціологічні студії, 2020, № 1 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соціологічні студії_2020_40-45.pdf887,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.