Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19322
Title: Маркетингове дослідження макросередовища ринку безалкогольних напоїв
Authors: Хахаєва, М.
Affiliation: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
Bibliographic description (Ukraine): Хахаєва М. Маркетингове дослідження макросередовища ринку безалкогольних напоїв. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (27 жовт. 2020 р.) / відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. Луцьк: ВНУ ім. Лесі Українки, 2020.734-737
Conference/Event: Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства
Issue Date: 2020
Date of entry: 11-Mar-2021
Publisher: Волинський національний університет ім. Лесі Українки
Country (code): UA
Place of the edition/event: Луцьк
Supervisor: Куліш, Т.
Page range: 734-737
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19322
ISBN: 978-966-600-699-1
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
734-737.pdf505,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.