Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19230
Назва: Інноваційний маркетинг як інструмент розвитку туристичного бізнесу
Автори: Мурай, А.
Приналежність: Національний університет «Чернігівська політехніка»
Бібліографічний опис: Мурай А. Інноваційний маркетинг як інструмент розвитку туристичного бізнесу. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (27 жовт. 2020 р.) / відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. Луцьк: ВНУ ім. Лесі Українки, 2020.689-691
Конференція/захід: Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 4-бер-2021
Видавництво: Волинський національний університет ім. Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Луцьк
Науковий керівник: Полковниченко, С.
Діапазон сторінок: 689-691
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19230
ISBN: 978-966-600-699-1
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
689-691.pdf494,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.