Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19075
Назва: Сучасні особливості маркетингу лікувально-оздоровчого туризму в Україні
Автори: Шикіна, О.
Городниченко, І.
Приналежність: Одеський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Шикіна О., Городниченко І. Сучасні особливості маркетингу лікувально-оздоровчого туризму в Україні. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (27 жовт. 2020 р.) / відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. Луцьк: ВНУ ім. Лесі Українки, 2020.472-474
Конференція/захід: Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 23-лют-2021
Видавництво: Волинський національний університет ім. Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Луцьк
Діапазон сторінок: 472-474
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19075
ISBN: 978-966-600-699-1
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
472-474.pdf509,32 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.