Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19009
Назва: Дослідження маркетингових комунікацій у сфері туризму на прикладі туристичної фірми «Барт»
Автори: Подорожко, К.
Приналежність: Національний аерокосмічний університет імені М. Є. Жуковського «ХАІ»
Бібліографічний опис: Подорожко К. Дослідження маркетингових комунікацій у сфері туризму на прикладі туристичної фірми «Барт». Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (27 жовт. 2020 р.) / відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. Луцьк: ВНУ ім. Лесі Українки, 2020.435-437
Конференція/захід: Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 18-лют-2021
Видавництво: Волинський національний університет ім. Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Луцьк
Науковий керівник: Зіброва, О.
Діапазон сторінок: 435-437
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19009
ISBN: 978-966-600-699-1
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
435-437.pdf498,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.