Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18964| Назва: | Психологічні особливості прояву самотності у юнацькому віці |
| Автори: | Магдисюк, Людмила Іванівна Притка, Іванна |
| Бібліографічний опис: | Магдисюк Л. І., Притка І. Психологічні особливості прояву самотності у юнацькому віці // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівне, 2020. Вип. 14. С. 136–143. DOI : https://doi.org/10.35619/prap_rv.vi14.162 |
| Журнал/збірник: | Психологія: реальність і перспективи |
| Випуск/№ : | 14 |
| Дата публікації: | 2020 |
| Дата внесення: | 12-лют-2021 |
| Видавництво: | Рівненський державний гуманітарний університет |
| Країна (код): | UA |
| DOI: | https://doi.org/10.35619/prap_rv.vi14.162 |
| УДК: | 159.922.8:316.624.4 |
| Теми: | психосоматичні розлади самотність юнацтво самовизначення ресурс підлітки соціалізація самоідентифікація ізоляція усамітнення |
| Короткий огляд (реферат): | В статті представлено теоретичний аналіз досліджень самотності, а також дані емпіричного дослідження даного феномену у осіб юнацького віку. Факторами, що обумовлюють актуальність вивчення даного психологічного явища є різкий скачок популярності соціальних мереж серед молоді, тенденція до урбанізації та особливості перебігу вікових періодів розвитку особистості. Часто самотність вважається проблемою старших поколінь, але у сучасному світі, із розвитком технологій та можливістю інтернет-спілкування, все частіше саме молодь у юнацькому віці гостро відчуває себе самотньою. Існує стереотип, що самотніми стають лише ті, хто не знає, як спілкуватись з людьми, або як поводитись з оточенням. Але дослідження показали, що соціальні навички ніяк не впливають на соціальні зв’язки. Протягом довгого часу самотність розглядалась вченими як негативне явище, що може шкодити не лише психіці, а й фізичному здоров’ю людини. Період юнацтва характеризується пошуком свого місця в світі та суспільстві, бажанням само-ідентифікуватися, усамітнитись (Vanhalst, Gibb, 2015; Weiss, Bowlby, Parkes, 1973). Перехід від навчання в школі до університету часто супроводжується переїздом у нове місто, потребою у налагодженні нових соціальних зв'язків. У роботі відображено переоцінку самотності як явища, що несе в собі позитивний зміст та ресурс для самовдосконалення особами юнацького віку. У статті висвітлено особливості формування відчуття самотності у молоді юнацького віку; етапи розвитку уявлень про феномен самотності; вплив самотності як ресурсного явища у етапі формування особистості. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18964 |
| Тип вмісту: | Article |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FPsy) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 162-Текст статті-654-1-10-20200401.pdf | 645,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.