Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18814| Назва: | Програма консультативної виробничої практики |
| Автори: | Павлюк, Тетяна Миколаївна |
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Бібліографічний опис: | Павлюк Т. М. Програма консультативної виробничої практики підготовки бакалавра спеціальності 053 «Психологія» / Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, кафедра загальної і соціальної психології та соціології. Луцьк, 2018. 10 с. |
| Дата публікації: | 2018 |
| Дата внесення: | 2-лют-2021 |
| Видавництво: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Теми: | консультативна практика психологічне консультування клінічна бесіда нормативні та етичні регламенти консультативного процесу |
| Короткий огляд (реферат): | Головною метою виробничої консультативної практики є формування цілісного бачення психологічного консультування не тільки як процесу практичної допомоги людині в конкретній ситуації, але й як діяльності, що трансформує світогляд, піднімає на новий рівень особистісного розвитку, поліпшує психологічний клімат в суспільстві. Мета практики конкретизується низкою завдань, що взаємно доповнюють одне інше: • опрацювання наукової та методичної психологічної літератури з питань теорії і практики психологічного консультування; • створити цілісне уявлення про процес психологічного консультування, його зміст, принципи та технологію; • забезпечити тісний зв’язок теоретичного та практичного матеріалу; • сформувати початковий досвід та професійну позицію фахівця щодо практичної діяльності психолога-консультанта; • формування уявлень про вміння та навички професійної психолого-консультативної діяльності, оволодіння різноманітними методами і формами її здійснення, опрацювання прикладних алгоритмів вирішення конкретних консультативних завдань; • сприяти формуванню еталонів професійної оцінки результатів консультативної роботи психолога; • участь у різних формах педагогічних, профорієнтаційних, навчально-методичних заходів: лекції, практичного заняття, педагогічної ради, уроку тощо • формування навичок особистісної рефлексії психологічної проблеми шляхом вивчення практичного запиту, дослідження контексту ситуації, висування гіпотез щодо причин та джерел явищ, що спостерігаються, практичних вмінь, необхідних для виконання поставлених завдань; • розвивати професійну компетентність в області практичної психології. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18814 |
| Тип вмісту: | Training program |
| Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FPsy) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| konsult_prakt.pdf | 217,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.