Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18683
Title: Масова комунікація в контексті ужиткових мистецтв
Authors: Косюк, Оксана Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Косюк О. М. Масова комунікація в контексті ужиткових мистецтв // Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарного знання у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти : збірник наукових праць (за матеріалами ХХ Міжнародної науково-практичної конференції 30-31 травня 2020 року) / за заг. ред. М. А. Журби. – Монреаль : СPM «ASF», 2020. С. 110-114.
Issue Date: 2020
Date of entry: 20-Jan-2021
Publisher: Громадська організація «Соборність» (Україна)
Keywords: комунікація
ужиткове мистецтво
знак
семіотика
Abstract: На відміну від небуденної архітектури, декоративно-прикладне мистецтво – це естетико-комунікаційне освоєння середовища, яке ото¬чує людину безпосередньо. Зазначена реалія втручається у наше повсякденне життя й художньо «оздоблює» створену людиною «другу природу»: будівлі, споруди, приміщення, вулиці, майдани, до¬роги тощо, формуючи красу та зручності всередині й довкола. In contrast to unusual architecture, decorative and applied art is an aesthetic and communicative development of the environment that surrounds a person directly. This reality interferes with our everyday life and artistically "decorates" man-made "second nature": buildings, structures, premises, streets, squares, roads, etc., forming beauty and comfort in and around.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18683
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FFG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conf52-110-114.pdf322,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.