Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18683
Назва: Масова комунікація в контексті ужиткових мистецтв
Автори: Косюк, Оксана Михайлівна
Бібліографічний опис: Косюк О. М. Масова комунікація в контексті ужиткових мистецтв // Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарного знання у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти : збірник наукових праць (за матеріалами ХХ Міжнародної науково-практичної конференції 30-31 травня 2020 року) / за заг. ред. М. А. Журби. – Монреаль : СPM «ASF», 2020. С. 110-114.
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 20-січ-2021
Видавництво: Громадська організація «Соборність» (Україна)
Теми: комунікація
ужиткове мистецтво
знак
семіотика
Короткий огляд (реферат): На відміну від небуденної архітектури, декоративно-прикладне мистецтво – це естетико-комунікаційне освоєння середовища, яке ото¬чує людину безпосередньо. Зазначена реалія втручається у наше повсякденне життя й художньо «оздоблює» створену людиною «другу природу»: будівлі, споруди, приміщення, вулиці, майдани, до¬роги тощо, формуючи красу та зручності всередині й довкола. In contrast to unusual architecture, decorative and applied art is an aesthetic and communicative development of the environment that surrounds a person directly. This reality interferes with our everyday life and artistically "decorates" man-made "second nature": buildings, structures, premises, streets, squares, roads, etc., forming beauty and comfort in and around.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18683
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
conf52-110-114.pdf322,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.