Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18571
Title: Сутність дефініції "екологічний маркетинг готельного підприємства"
Authors: Єрко, Ірина Володимирівна
Рудик, Анастасія Олександрівна
Bibliographic description (Ukraine): Єрко І. В. Рудик А. О. Сутність дефініції «екологічний маркетинг готельного підприємства // Індустрія туризму і сфера гостинності в Україні: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., присвяченій 80-річчю Волинського національного університету імені Лесі Українки (м. Луцьк, 28 жовтня 2020 р.) / відпов. ред. Л. В. Ільїн. –Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2020. – С.129-133.
Conference/Event: Індустрія туризму і сфера гостинності в Україні: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку
Issue Date: 2020
Date of entry: 11-Jan-2021
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
UDC: 338.484
Keywords: екологічний маркетинг
готель
екорітейлинг
соціальний маркетинг
енвайронмент маркетинг
Page range: 129-133
Abstract: Екологічне «забарвлення» будь-якої діяльності зараз є дуже популярним. В різних видах діяльності екологічність можуть використовувати як маркетинговий хід, покликаний збільшити дохід, або данину моді, або це є усвідомлена діяльність. Проте точно можна сказати, що за відсутності чітких визначень, екологічна спрямованість справді набирає обертів, як філософія гостинності
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18571
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FGEO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ekol_mark.pdf1,28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.