Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18571
Назва: Сутність дефініції "екологічний маркетинг готельного підприємства"
Автори: Єрко, Ірина Володимирівна
Рудик, Анастасія Олександрівна
Бібліографічний опис: Єрко І. В. Рудик А. О. Сутність дефініції «екологічний маркетинг готельного підприємства // Індустрія туризму і сфера гостинності в Україні: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., присвяченій 80-річчю Волинського національного університету імені Лесі Українки (м. Луцьк, 28 жовтня 2020 р.) / відпов. ред. Л. В. Ільїн. –Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2020. – С.129-133.
Конференція/захід: Індустрія туризму і сфера гостинності в Україні: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 11-січ-2021
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
УДК: 338.484
Теми: екологічний маркетинг
готель
екорітейлинг
соціальний маркетинг
енвайронмент маркетинг
Діапазон сторінок: 129-133
Короткий огляд (реферат): Екологічне «забарвлення» будь-якої діяльності зараз є дуже популярним. В різних видах діяльності екологічність можуть використовувати як маркетинговий хід, покликаний збільшити дохід, або данину моді, або це є усвідомлена діяльність. Проте точно можна сказати, що за відсутності чітких визначень, екологічна спрямованість справді набирає обертів, як філософія гостинності
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18571
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ekol_mark.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.