Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18208
Title: Розвиток концепції агромаркетингу як одного із елементів управління діяльністю сільськогосподарських підприємств
Authors: Морохова, В. О.
Бойко, О. В.
Булавчик, М. І.
Bibliographic description (Ukraine): Морохова В. О., Бойко О. В., Булавчик М. І. Розвиток концепції агромаркетингу як одного із елементів управління діяльністю сільськогосподарських підприємств / Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (28 листопада 2018 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2018. – С . 70-73
Issue Date: 2018
Date of entry: 30-Jul-2020
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18208
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2018)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
proces_2018-70-73.pdf250,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.