Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1816
Title: Особливості батьківського ставлення до дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку
Other Titles: Features of Parents’ Attitude to Junior Students with Mental Retardation
Authors: Ковалишин, І. В.
Kovalyshyn, I. V.
Bibliographic description (Ukraine): Ковалишин, І. В. Особливості батьківського ставлення до дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку / І. В. Ковалишин // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології АПН України ; [редкол.: Л. Засєкіна (голов. ред.) та ін.]. – Луцьк, 2012. – Вип. 19. – С. 132-140. – Бібліогр.: с. 139-140.
Issue Date: 2012
Date of entry: 10-Oct-2013
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: сім’я
затримка психічного розвитку
молодший шкільний вік
батьківське ставлення
виховання
відносини «батьки-діти»
family
mental retardation
junior school age
parents’ attitude
education
«parents-children» relations
Abstract: У статті зроблено теоретичний і практичний аналіз батьківського ставлення до дітей із затримкою психічного розвитку. Описано результати дослідження за допомогою спеціально підібраних методів та методик. Виділено основні характеристики, які стосуються особливостей виховання цієї категорії дітей. The article represents theoretical and practical analysis of parents’ attitude to children with mental retardation. Results of research are described using specially selected methods and techniques. The basic characteristics that relate to features of education in this category of children are allocated.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1816
Content type: Article
Appears in Collections:Психологічні перспективи, 2012, № 19

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koval.pdf175,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.