Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17947
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГудима, Наталія-
dc.contributor.authorHudyma, Nataliia-
dc.date.accessioned2020-07-07T13:58:53Z-
dc.date.available2020-07-07T13:58:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГудима Н. Риторичні вправи як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів // Лінгвостилістичні студії : наук. журн. Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т імені Лесі Українки, 2017. Вип. 6. С. 54-60.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17947-
dc.description.abstractУ статті з’ясовано роль та місце риторичних вправ і завдань у процесі формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів; розроблено систему вправ і завдань з риторики української мови, що сприяє опануванню риторичних відомостей і формуванню професійно важливих мовно-риторичних умінь студентів ОКР «бакалавр» напряму підготовки «Початкова освіта».The process of preparing future teachers for speech activity involves the formation of their communicative skills, which are the part of their identity and are important not only for successful professional activity, but also for participation in various spheres of life in the society. The article determines the role and place of rhetorical exercises and tasks in the process of developing communicative competence of primary school teachers. The author has worked out the system of exercises and tasks promoting the acquisition of basic knowledge in rhetoric and the formation of professionally important linguistic and rhetorical skills of the students-bachelors specialising in primary education. The practical classes in Basics of Rhetoric in Primary School facilitate development of the following students’ communicative skills: to conduct a monologue on professional topics; to conduct an effective, constructive conversation on any topic, using verbal and nonverbal means; to acquire the skills of the polemic art, to have background knowledge of ethical culture of constructive dialogue and polylogue (debate, polemics, discussion).uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectриторикаuk_UK
dc.subjectриторичні вправи та завданняuk_UK
dc.subjectриторичні вмінняuk_UK
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UK
dc.subjectучителі початкових класівuk_UK
dc.subjectrhetoricuk_UK
dc.subjectrhetorical exercises and tasksuk_UK
dc.subjectrhetorical skillsuk_UK
dc.subjectcommunicative competenceuk_UK
dc.subjectprimary school teachersuk_UK
dc.titleРиторичні вправи як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класівuk_UK
dc.title.alternativeRhetorical Exercises as a Means of Forming Future Primary School Teachers’ Communicative Competenceuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Лінгвостилістичні студії, 2017, № 6

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf999,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.