Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/178
Title: Роль вихователя у формуванні комунікативної компетентності дошкільника
Other Titles: The Role of Teacher in the Formation of Communicative Competency of Preschooler
Authors: Губа, Н. О.
Huba, N. O.
Bibliographic description (Ukraine): Губа, Н. О. Роль вихователя у формуванні комунікативної компетентності дошкільника / Н. О. Губа // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології АПН України ; гол. ред. Л. Засєкіна. – Луцьк, 2011. – Вип. 17. – С. 76-83. – Бібліогр.: 9 назв.
Issue Date: 2011
Date of entry: 25-Dec-2012
Publisher: Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології АПН України
Keywords: дошкільник
комунікативна компетентність
спілкування
вихователь
форми спілкування
позаситуативно-пізнавальна форма спілкування
позаситуативно-особистісна форма спілкування
preschooler
communicative competence
communication
educator
a form of communication
outside situational-cognitive form of communication
outside situational -personal form of communication
Abstract: У статті проаналізовано формування комунікативної компетентності дошкільника, а також основні форми спілкування та їх значимість для дитини дошкільного віку. The article is devoted to analysis of forming communicative competence of preschool children, the main form of communication and their relevance to a child of preschool age.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/178
Content type: Article
Appears in Collections:Психологічні перспективи, 2011, № 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Huba.pdf220,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.